•4•

229 20 0
                                    


İyi okumalar ♡♡♡

Felixin ortaya çıkmasının üzerinden iki hafta geçmişti . Her kes can başla araştırmalar yapıyor Bay Leenin ölüm  yılı ve ölüm yerini öğrenmeye çalışıyorlardı . Ama bunu neden yaptıklarını bilmiyorlardı . Sadece  Felixe güveniyor  onun ne kadar güçlü ve akıllı olduğunu biliyorlardı .

Ona güvenmekten başka şansları yokmuş gibi hiss ediyorlardı.

Onu iyi tanıyor , her ne kadar kendini umursamaz gösterse de her şeyi onlardan daha fazla umursadığını iyi  biliyorlardı .

Peki  Bay Lee kimdi ?

Bay Lee , Büyük Lee lisesinin kurucusu ve yıllardan beri gelen bazı insan genlerinde olan bu garipliği aslında şu anda adlandırdıkları karmaşıklığı bulan kişiydi . Onun yaratdığı bu lise zaman geçerek daha da büyümüş , gelişmiş ve karmaşıkların çekinmeden yüz tuttuğu yer olmuştu .

Bir çok karmaşık benliğini , kendinde olan bu karmaşıklığı anladığında toplum tarafından hatta ailesi tarafından dışlanırdı .

Hal böyle olunca onlar da sadece Karmaşıkların göre  ve hiss ede  hatta onun özel çanını duya bileceği  bu sırr gibi tutulan liseye gider oraya sığınır ve burada kendi güçlerini yönetmeyi öğrenirlerdi .

Çan sesi özeldir.  Onu ülkenin diğer ucundan  bile duya bilirsiniz . Tabii ki eğer karmaşıksanız .

Bu çam sesi karmaşıklara lisenin yerini bildirmekle yetinmiyor karmaşıklara onların bile anlayamayacağı bir güç verirdi . Sonuçtaysa bu çan yıllardan beri  hiç durmaz her saat başı çalardı .

Şu anki problem Bay Lee çok eskiden yaşadığı için onun ölüm yılının ve yerinin kesin olarak bilinmemesiydi . Bazı kaynaklar onun doğum ve ölüm yıllarının on ikinci asra ait olduğunu söylese de kesin bir tarih yoktu .

Bu büyük bir problem oluştururken  Felix yine ortalarda yoktu . Her kes bir taraftan da onun nerede olduğunu merak ediyor yine onları terk etti diye korkuyordu .

Her kes büroda toplanmış araştırma yapıyordu . Chanın uyuduğunu , Seungminin yine yemek  yediğini ve Changbinin ona yemek yaptığını saymazsak tabi .

"Lan , Chan , uyan bak en sevdiğin yemekten yaptım sana . "

"Changbin,  Chanın hangi yemeyi daha çok sevdiğini nereden biliyorsun ? "

"Ne oldu kıskandın mı ? Hm?"

"Ondan  mı diyorum ,  akıllım . Adam hiç uyanmıyor , ne versek yiyip yine uyuyor . Şaşırdım o yüzden ."

"Öyleydi , değil mi ? " eliyle ensesini kaşıyarak "Ne bileyim belki işe yarar diye attım öyle , ölecek yoksa açlıktan gerizekalı. "

İkisi de yanında oturan -yani oturarak uyuyan - Chana baktığında derin bir nefes almış ve  oflamıştı .

"Bir az sarma yapsana ." Dedi Seungmin   gülümseyerek . Onun bu tatlı haline karşı  Changbin kendini zor tutuyorken gözlerini karşısındaki güzel suratda gezdirmiş ve ardından sevdiği adamın istediğini yapmak sadece bir gözünü kapayıp açmasına mal olmuştu .

"Biliyorsun  ben böyle senden arada yemek istiyorum ama sen de bir az dikkat et . Çok fazla kullanma gücünü . Sonra ne olur biliyorsun . " dedi endişeli  bir şekilde.

"Sen benim için mi endişeleniyorsun ?" Diye sordu parlayan gözleriyle .

"Hayır ?"

"Evet , öyle . Ben anladım. "

IN YOUR EYES  | Hyunlix | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin