62.Bölüm alıntısı

76 5 0
                                    

"Ben Gülistan' ı istiyorum sadece Ali ağa, eğer Nevzat amcanı ikna edersen, ben de Devran ağanın konağının yerini sana söylerim gelip sen ve abinle birlikte, o mağdur duruma düşmüş kızı kurtarmanıza yardım ederim." Dedi Ferat dimdik durarak kararlı sözlerini ona söyleyip ve arkasında duran adamlarını da işaret edip, gayet güçlü bir ağa oğlu olduğunu belirtmek istedi.

Aliberk ona öylece şok olmuş gibi bakıyordu.

Ne diyordu şimdi bu adam?!

Onca zamandan sonra, herkes tarafından kapanıldığı sanılan onu, sahiden bu ağa oğlu tarafından hiç kapatılmamış mıydı?!

Bu adam gerçekten kendinde miydi peki?!

Ne saçmalıyordu şimdi tam olarak ve ciddi miydi bunları söylerken şimdi?!

Evli bir kadını ne yapacaktı peki, üstelik bunca zaman geçmişti aradan ve en önemlisi o kız evli, kocasını da seviyorken, mutlu bir hayata sahipti.

Şimdi onun hakkında, bu adamın hâlâ konuşması doğru muydu?!

Hayır!

Bu adam aklını mi yitirmişti, nasıl bir takıntıydı ki bu, bunca zaman içinde saklamıştı bu takıntısı ile hırsını bu adam, zira tam olarak ne yapmaya çalışıyordu.

"Sen, neler diyorsun?" Dedi sonunda konuşup Aliberk.

"Söylediklerim gayet açıktı bence, ne dediğimi anladığını umuyorum ben." Dedi çok emin tonda konuşan Ferat ağa.

Aliberk onun tam karşısında şaşkın halde dururken, kahverengi gözlerini kısıp konuştu. "Bana sakın bu amaçla, Kudrettin abimi tuzağa düşürdüğünü söyleme, Ferat ağa..."

Ferat onun söylediğini umursamadan kötüce gülümsedi.

"Gülistan için her şeyi yaparım ben ve bu fikri, o Devran ağaya ben önerdim diyeyim..."

Duraksadı.

"Ben bu anı çok bekledim ve sonunda hem siz Karadağlar' dan intikamımı, hem de sevdiğim kızı alacağım..."

BENİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin