Part-19

3.6K 71 1
                                    

~မချစ်တဲ့ဒုက္ခ~

                  {သို့}

                     (ခင်ဗျား​ကြောင့်ရူးပြီ)

အပိုင်း(၁၉)

သူချက်ချင်းဘဲ ကလောကနေ ရန်ကုန်သို့တောက်လျောက်မောင်း၍ ပြန်လာခဲ့လေသည်။ အိမ်ရောက်ရောက်ချင်း ကားတံခါးအမြန်ဖွင့်ပြီး ပြေးဝင်သွားလိုက်တာ.....

"ဟင်.... ကိုကြီး...."

သူမစကားလေးမဆုံးခင် သက္ကရာဇ်သူမအား ပြေးပွေ့လိုက်တာကြောင့်...

"မင်းကို ငိုစေခဲ့မိရင် ကိုကြီးတောင်းပန်ပါတယ်နော်....နောက်တစ်ခါဒီလိုထပ်မလုပ်တော့ဘူး ....စိတ်မဆိုးနဲ့တော့နော်.. ."

"ဟင့်အင်း....တန်ခူးစိတ်မဆိုးပါဘူး....."

"မနက်ဖြန်လက်ထပ်ကြမယ်...."

ကိုကြီးက စကားကိုခပ်ပြတ်ပြတ်သာပြောရင်း သူ့မျက်လုံးတွေက အရောင်တောက်နေလေ၏။

တန်ခူး ကိုကြီးရင်ခွင်ထဲကနေ အသာရုန်းထွက်လိုက်ပြီး

"ချက်ချင်းကြီး...ကိုကြီးကလည်း...ဒေါ်ဒေါ်တို့စိတ်ပူနေကြတယ် ....ပြန်ရောက်ပြီလို့ပြောလိုက်ပါဦး...."

"အင်းပါ....ကိုယ်ပြန်ရောက်လာပြီလို့ပြောရင်း မင်္ဂလာကိစ္စကိုပါ ပြောလိုက်မယ်နော်....."

သူမဆီက ချစ်မျက်စောင်းလေးခံယူပြီးနောက် ဝမ်းသာအားရစွာနှင့်ဘဲ အပေါ်ထပ်ဆီ သူတက်သွားလေသည်။

~~~~~~~

"ဒေါ်ရွှေဝါ.......ဒေါ်ရွှေဝါ......ထထ..."

"အာ......မထချင်သေးပါဘူး...အစောကြီးကို"

"မဟုတ်ဘူး....ကျုပ်တို့ ပြန်ကြရမယ်လို့...."

"ဟင်....ဘယ်ကိုပြန်မှာလည်း....ဒီရောက်တာ ဘယ်နှစ်ရက်ရှိသေးလို့လဲ"

"ခင်ဗျား ဒီကမ်းခြေကို သဘောကျတာကျုပ်သိပါတယ်....ဒါပေမယ့် အကိုကြီးမင်္ဂလာဆောင်ရှိလို့ ကျုပ်တို့အခုပြန်မှရမယ်.......ထဆို..."

သူမကို အိပ်ယာပေါ်က မရရအောင်ဆွဲထူပြီး ခေါ်ယူရသည်။ လေယာဥ်လက်မှတ်ကလည်း ဘိုကင်လုပ်ထားပြီးသားမို့ အချိန်မှီသွားဖို့သာလိုသည်။ အကိုကြီးကလည်း သူများလင်မယားဟန်းနီးမွန်းထွက်နေတဲ့အချိန်ကျမှ မင်္ဂလာဆောင်ရတယ်လို့. ....ထင်ထားသည့်အတိုင်း အိမ်မှာနေတဲ့ အေးတိအေးစက် ရေခဲတုံးအာပေတူးမလေးနှင့်ပါဘဲ.....ဒီကောင်မလေးအပေါ် အကိုကြီးချစ်နေသည်ဆိုတာ သူကြိုသိနေတာဘဲလေ.......

~မချစ်တဲ့ဒုက္ခ~ (ခင်ဗျားကြောင့်ရူးပြီ)Where stories live. Discover now