Part-30 (End)

7.9K 135 5
                                    

~မချစ်တဲ့ဒုက္ခ~

              <သို့>

                  (ခင်ဗျားကြောင့်ရူးပြီ)

အပိုင်း(၃၀) {ဇာတ်သိမ်းပိုင်း}

"မ အမရာနှိုင်းသွေးရဲ့မိခင် ဟုတ်ပါတယ်နော်........"

"ဟုတ်ပါတယ် ဆရာမ....."

"ကလေးကလေ.....မိန်းကလေးသာဖြစ်တာ သိပ်ရန်ဖြစ်တာဘဲ....ပြီးတော့ကျောင်းခေါ်ကြိမ်လည်းမပြည့်ဘူးရှင့်.... စာကျတော့လည်း ညဏ်လေးကောင်းသလောက်မကြိုးစားချင်ဘူး.....အဲဒါ့လေးတစ်ချက်ခေါ်ပြောတာပါ....."

"ဟုတ်ကဲ့ဆရာမ.....ကျွန်မသမီးကို ကျွန်မဆုံးမလိုက်ပါ့မယ်........နောက်ဒီလိုတွေမဖြစ်စေရပါဘူး....."

"အဓိကကတော့ သူ့ကိုဆုံးမရင် ဂျစ်ကန်ကန်ပြန်ပြန်ပြောတတ်တဲ့ အကျင့်လေးကိုပြင်ပေးစေချင်ပါတယ်...... "

"ဟုတ်ကဲ့ဆရာမ..  အဲဒါ့ကလေ သူ့အဖေသူ့ကို အလိုလိုက်လို့ဖြစ်နေတာပါ......ကျွန်မသူ့ကိုသေချာဆုံးမလိုက်ပါ့မယ်ရှင်.... ဆရာမတို့ကိုလည်း တောင်းပန်ပါတယ်နော်...   "

"ရပါတယ်ရှင်.....အမရာလေးက ဖြူဖြူနုနုနဲ့ချစ်စရာလေးပါ တကယ်ဆိုအရမ်းတော်နေတဲ့ကလေးတစ်ယောက် ဖြစ်နေရမှာ......သူ့မထီမဲ့မြင်နေတာတောင် ဆရာ ဆရာမတွေက ချစ်နေကြတာ.....သူသာလိမ္မာရင် ပိုလို့တောင်ချစ်ကြဦးမယ်... . "

"ဟုတ်ကဲ့ပါရှင် .....အခုလို ရာရာ့ကိုချစ်ပေးလို့ အရမ်းကျေးဇူးတင်ပါတယ်နော် ဆရာမ...."

~~~

"မိရာရာ ညည်းတော့လေ ငါ့လက်နဲ့တွေ့တော့မယ်သိလား..."

"မေမေ ရာရာ့ကို တစ်လမ်းလုံးလည်း ကားပေါ်မှာရိုက်လာတာကို.......အခုမှလက်နဲ့တွေ့မယ်တဲ့လား....."

"ရာရာ.....ညည်းငါ့ကို ပြန်ပြန်ပြောနေတယ်ပေါ့လေ...တော်တော်သတ္တိကောင်းနေတာလား......ညည်းအဖေ့အားကိုးနဲ့လေ....."

"ဖေဖေက ရာရာ့ကိုဆိုအမြဲဦးစားပေးပြီးသား....မေမေကသာ မေမေ့သားလောက်ဘဲချစ်တာ....."

"ဟဲ့.....နည်နည်ကလိမ္မာတယ်လေ....ငါ့သားကတော်လည်းတော်တယ်....ညည်းသာအခုလိုကျောင်းကဆိုးလို့ မိဘခေါ်ခံရတာ...နည်နည်က အတန်းထဲမှာဆို အဆင့်၁ကနေ၃အထိအမြဲရပြီးသား....."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~မချစ်တဲ့ဒုက္ခ~ (ခင်ဗျားကြောင့်ရူးပြီ)Where stories live. Discover now