Part-29

4K 71 2
                                    

~မချစ်တဲ့ဒုက္ခ~

              <သို့>

                  (ခင်ဗျားကြောင့်ရူးပြီ)

အပိုင်း (၂၉)

အချိန်နှင့်ဒီရေသည် လူကိုမစောင့်.....တဲ့.....တဖြည်းဖြည်းနဲ့မယ့်ဝါဗိုက်ထဲက ရင်သွေးလေးကြီးပြင်းလာလိုက်တာ ကိုးလလွယ် ဆယ်လဖွားဆိုသည့် အချိန်သို့ရောက်ရှိလာခဲ့လေပြီ......

သူတို့နှစ်ဦးကြားမှာ ကတောက်ကဆဆိုသည့်အချိန်က နည်းပါးလာပြီး....ကင်းမဲ့၏အချစ်တွေကို မယ်ဝါပိုပြီးသိမြင်လာခဲ့လေပြီ.... .

မချစ်တဲ့ဒုက္ခတွေကို ကြုံဆုံခဲ့ရပြီး... ပြေလည်စ ကြင်နာစကာလ......

"လယ်ထဲဒီနေ့လိုက်မသွားပါနဲ့လား....."

"ဘာဖြစ်လို့လည်း မိန်းမရဲ့.."

"တစ်နေ့တစ်နေ့ နင်ကအလုပ်ဘဲသွားလုပ်နေတာလေ....ငါ့အနားနေမယ်ကိုစိတ်မကူးဘူး...."

"ဟော်.....ဒေါ်ရွှေဝါရယ်.....နေချင်တာပေါ့... ကိုယ့်မိန်းမအနားကို ကပ်ချင်တာပေါ့....ကဲကဲဒီနေ့အလုပ်မသွားတော့ဘူး.....မမအနားဘဲကပ်နေတော့မယ်နော်....."

"သွားစမ်းပါ အပိုတွေ....."

"မပိုပါဘူး..... လိုနေတာပါဒေါ်ရွှေဝါရဲ့....ခင်ဗျားကသာ ကျုပ်အချစ်တွေကိုမမြင်နိုင်နေတာ...."

"အ.."

"ဘာဖြစ်တာလဲ...ဒေါ်ရွှေဝါ..."

"ဗိုက်ထဲကဆစ်ခနဲဖြစ်လာလို့.....နာလာသလိုလိုဘဲ...ငါကလေးမွေးချင်နေပြီထင်တယ်..."

"ဟမ်.....due dateက နောက်တစ်ပတ်နေမှမို့လား...."

"အ.... ဟာ....မသိဘူး...ခါးပါကိုက်လာပြီ....တုနှိုင်းကင်းမဲ့ ငါ့ကိုမြန်မြန်ဆေးရုံပို့ပေး "

"ခဏလေး...လိုအပ်တဲ့ပစ္စည်းတွေထည့်လိုက်ဦးမယ်...."

"ဟဲ့.....မရဘူး...တုနှိုင်းကင်းမဲ့.... အမလေး နင့်နာမည်ကြီးခေါ်ရတာရှည်လိုက်တာဟယ်...သူတောင်းစားလေးရဲ့....အခုသွားမယ်..ဆေးရုံကိုအခုသွားမယ်....."

"ဟာ....ဒေါ်ရွှေဝါကတော့ဗျာ....ကလေးမွေးဖို့ဗိုက်နာတာကို ယောကျ်ားကိုဆဲရတယ်လို့..."

~မချစ်တဲ့ဒုက္ခ~ (ခင်ဗျားကြောင့်ရူးပြီ)Where stories live. Discover now