1.1

26.5K 1K 170
                                    

yazarken cok eğleniyoruum lsğqösğslzls

oy ve yorum lütfeen💋

iyi okumalarrr:*

**

Üzerimdeki çarşafı sinirle tepinerek yere attım. İnanılmaz derecede hastaydım. İki gündür yataktan çıkamıyordum ve artık sıkıntıdan patlamak üzereydim. Hasta olduğum için işe de gidemiyordum.

Bu hayatta sevdiğim üç şey vardı. Biri aşçılık, biri kendim, diğeri de gezmek. Gerisinin canı cehenneme.

Ne yapsam diye düşünürken aklıma Yalçın geldi. Onunla konuşurken nedense eğleniyordum. Tanımadığım bir insandı ama onu sinir etmeyi seviyordum.

Eski sevgilime yazacakken numarayı yanlış yazıp tanıştığım Yalçın'a yazmıştım yanlışlıkla. İyi ki de yazmıştım valla. Sıkıldığım zaman ona yazıp eğleniyordum.

Şimdi haklı olarak sevgilinin numarası sende neden yok diyeceksiniz. Hayır, numarası vardı bende. Ama göreve gidince başka bir telefon ve hat kullanıyordu.

Neden farklı bir hat kullandığını ona sorduğumda sen anlamazsın askeri işler deyip geçiştiriyordu beni haspam.

Meğersem beni daha kolay aldatabilmek içinmiş.

Biz adamı terörist avlamaya gönderelim onun yaptığına bak.

Ama kız kardeşi Aleyna'dan aldatıldığımı öğrenen ben durur muyum hiç. İkinci numarasını alıp yazmıştım. Normalde ikinciye hiç ihtiyacım olmadığı için yoktu numarası.

Gayet iyi ilerliyordum ki yanlış numaraya yazmıştım tabii salak gibi. O anlık sinirle gözüm artık nasıl döndüyse. Numarayı kontrol etmeden Allah ne verdiyse dalmıştım sövmeye.

Şu an oturup karalar bağlamam gerekiyordu ama nedense beni aldatan haysiyetsiz Yalçın pek umurumda değildi. Ben, beni aldatmasına odaklanmıştım. Kinim sevgimin önüne geçmişti.

O kim oluyordu da beni aldatıyordu!?

Beni aldattığını tabii ki bütün çevresi duymuştu sayemde. Hak etmişti. Az bile yapmıştım. Sürüm sürüm sürünsündü şerefsiz.

Yeni tanıştığım Yalçın'ın engelini ise hâlâ kaldırmamıştım. Bir an boşluğuma gelmişti ve salak gibi nerede yaşadığımı söylemiştim.

Engellememdeki asıl sebep benim salaklığımdı ve onun benim salaklığıma gülmesiydi. O yüzden sinir olup engellemiştim.

Şimdi ise tabii ki de engelini kaldıracaktım. Sıkılıyordum ve biraz ona sarıp vakit geçirebilirdim. Sürekli onu engelleyip sonra kaldırmak hobim gibi olmuştu. Yalçın'ın ise beni engellememesi hoşuma gidiyordu.

Anladığıma göre beddua ederken onu da içine kattığım için tövbe etmemi bekliyordu. Çok saçmaydı ama sanırım inanıyordu böyle şeylere. Bende inat etmiştim bir kere. Etmezdim tövbe falan. Hâlâ da arkasındaydım dediğimin.

Engeli kaldırıp yazmaya başladım.

Siz: selam şeker

Siz: ay çok hasta olmuşum he

Siz: gebermem an meselesi

Birkaç dakika bekledim ama cevap vermemişti. Hâlâ oç diye kayıtlı duruyordu. Gülerek ismini değiştirdim.

Siz: görevde misin yoksa

Siz: ee sende yoksan ne yapacağım ben

Siz: doğru düzgün arkadaşım da yok buralarda

Siz: beni aldatan it sağolsun

Siz: kıskançlığından çevremde insan kalmadı

Siz: şu an fark ediyorum da

Siz: ben bu aptal Yalçın'la nasıl sekiz ay sevgili olmuşum

Siz: bu da bu hayatta yaptığım ilk ve son hata olsun

Yalçın: sevgiline söveceğin zaman ismini kullanmazsan sevineceğim velet

Yalçın: üzerime alınıyorum ve sinir oluyorum

Siz: bir şey olmaz alın üzerine

Siz: hepiniz aynısınız sonuçta

Siz: Allah belanızı versin

Yalçın: seni ben bir elime geçireyim var ya

Yalçın: alabilene aşk olsun

Siz: ay nasıl korktum anlatamam şekerim

Yalçın: korkmalısın zaten de neyse

Yalçın: İzmir'de yaşıyormuşsun öğrendiğim kadarıyla:)

Yalçın: görevim bitsin ilk iş oraya geleceğim

Yalçın: bana beddua eden dilini koparacağım senin:)

Ay noluyor. Dil koparmalar falan, kudurmuş bu adam.

Siz: HSWÜZÖSŞAÖZMS

Siz: o nasıl olacakmış

Yalçın: üç haftaya kadar geleceğim

Yalçın: senin yanına geleceğim ve sen

Yalçın: şuraya yazıyorum

Yalçın: o bedduayı geri çekeceksin

Siz: bedduamın arkasındayım

Siz: tövbe de etmeyeceğim anla artık

Siz:

Yalçın: edeceksin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yalçın: edeceksin

Siz: etmeyecağam

Siz: cağam cağam cağam

Yalçın: huysuz velet

Siz: dislike atıyorum sana

Siz: engelliyorum

Siz: görüşürüz üç beş gün sonra

Siz: ay keyfim yerine geldi ya

Siz: kahrolsun erkekler

Siz: yaşasın kadınlar

Siz: niahahahahahaha

Siz: bb

Yalçın engellendi

🤡

bölüm sonıuuu

bölüm sonıuuu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YANLIŞ ASKER || •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin