hellolardan bir demett, nasılsınızzasklarım şimdi şöyle bir sorunumuz var, kitabın okunması iyi fakat oy ve yorum sayısı çok az, sonraki bölüm koyduğum sınır geçilmeden gelmeyecektir ballar haberiniz olsun:)
ve bu bölüm diğerlerinin iki katı uzunluğunda.
sınır; 70 oy, 70 yorum
size güveniyorum yaparsınızz🎀
iyi okumalaarrr
**
Halsiz bedenimi yataktan zor bela kaldırıp duş almak için banyoya attım bedenimi.
O kadar çok ağrım vardı ki yerimde duramıyordum resmen.
Ve asıl olay,
Bugün 23 temmuz doğum günümdü.
Artık 22 yaşındaydım.
Bir diğer bomba ise,
Doğum günümde regl olmuştum.
Sabah Yalçın erkenden çıkıp gitmişti. Nedenini sorduğumda ise görev için konuşma yapılacak demişti.
Bugün doğum günüm olduğunu unutmuş olamazdı, mesajlaşırken bahsetmiştim çünkü.
Makyaj masama oturup bakım malzemelerimi çıkardım. İyi hissetmeye ihtiyacım vardı.
Yüzüme maske yaparken gözüm boynuma kaydı. Morluklarla doluydu. Evin içinde olduğum için iz olan kısımlara fondöten sürmedim. İçten içe Yalçın'a sövüyordum.
İzin vermiştik de bu kadar olacağını bilemezdim. Fark edilmeyecek gibi değillerdi. Göğüslerimin üstü ve göğüs uçlarım bile morarmıştı.
Yamyam gibi ısırmıştı resmen beni!
Yüzüme sürdüğüm siyah maskenin kapağını kapatıp bıraktım masaya. Üzerimdeki bornozun kuşağı açılmıştı, aynadan çıplak vücudumu süzdüm.
Biraz kilo almış gibiydim. Kalça ve basen kısmım dolmuştu. Bu da sevmek ve sevilmekten kaynaklı olabilirdi. İnternette aşkın kilo aldırdığı gibi bir yazı okumuştum.
Daha fazla böyle durmadan üzerime ne olur ne olmaz diye boğazlı bir body ve tayt giydim. Regl olduğum için göğüslerim oldukça hassastı ve ağrıyordu. Yine de sütyen taktım.
Kapının alacaklı varmış gibi çalınmasıyla koşar adımlarla gittim açmak için. Bu saatte kim gelirdi ki?
O sırada saatin akşam altı olması.
Kapıyı açmamla gözümün önünde konfeti patladı. Neye uğradığımı şaşırdığım için birkaç adım geriledim.
"İyi ki doğdun Gül," diyen bağırışmalar kulaklarımı doldurduğunda Yalçın tam önümde durdu.
"İyi ki doğdun sevgilim," diyerek bir elinde pasta bir elinde kocaman bir gül buketiyle içeri girdi.
Arkasından İlay, Bade ve tanımadığım bir adam girdi. Adamın eli Bade'nin belini tuttuğuna göre abileri Yaman olmalıydı.
"Sen bunun için mi gittin?" diyerek anın verdiği şaşkınlıkla anca konuşabildim. İlk defa böyle bir kutlama alıyordum ve ne diyeceğimi bilememiştim.
"Evet, biraz yalan söylemiş oldum ama değdi," dedi ve çiçeği bana uzattı. Buketi tek koluma koyup diğeriyle Yalçın'a sarıldım.
"Çok teşekkür ederim sevgilim," diyerek kulağına fısıldadığımda kulağımın altına öpücük kondurup geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ASKER || •texting•
Short StorySiz: seninle sevgili olacağıma keşke sümüklü böcekle sevgili olsaymışım Oç: çattık ya gece gece Oç: *fotoğraf* Oç: bak bakalım Oç: prensesimizi aldatan şerefsize benziyor muyum? Siz: hassiktir Siz: sen kimsin (tamamlandı.) *küfür ve yetişkin içer...