vote veriniz efendim
iyi okumalar
***
Tam rüyalar alemine dalış yapıp gerçek dışı varlıklarla savaşacakken zil çaldı. Gerinip oyalana oyalana kalktım yataktan. Yalçın gelmişti kesin. O yüzden bekleyebilirdi.
Birkaç saniye daha kendime gelmeyi bekledikten sonra kapıyı açmaya gittim.
Karşımda bir adet sinirli Yalçın.
"Az daha gelmesen kök salacaktım lan," diyen Yalçın'ın kızgın sesi beni güldürdü.
"Güzellik uykumdaydım ya, pardon," diyerek geçmesi içeri yana kaydım.
"Neyse, beni böyle güzel geceliklerle karşıladığın için seni affediyorum."
Göğsüne sert bir şaplağı indirdim. "Bak sapık var diye bağırırım görürsün he," dediğimde elindeki poşetleri bana uzattı.
"Simit aldım taze taze."
"Sağol. Gelirken seni izleyen herhangi birini görmedin değil mi? Gerçi bu uzun boyundan dikkat çekmemen de imkansız ama," dediğimde beni takip ederek mutfağa girdi.
"Kimse görmedi cüce merak etme."
"Üzerimi değiştirip geliyorum," dediğimde bedenimi süzdü. Karşısında beyaz, şort atlet takımla duruyordum.
"Böyle de iyiydi aslında ya."
"Aranma Yalçın."
Hızlıca odama girip gri bir şort ve beyaz crop giydim. Evin içi zaten sıcaktı ve rahat olmak istiyordum. Banyoya geçip dişlerimi fırçaladım, elimi yüzümü yıkadım, aynadan son kez kendimi kontrol edip çıktım.
Ben mutfağa girer girmez yine baştan aşağı süzdü beni. Bugün süzmelere doyamamıştı.
"Haşlanmış yumurta mı, tavada mı?" dediğimde dudağını 'bilmem' dercesine büktü.
"İstediğin gibi yap. Her yaptığını yerim."
Yürümüyor adeta uçuyor.
"E aşçı kızım sonuçta, el lezzetim tabii ki var."
"Aşçı olduğunu bilmiyordum."
"Hakkımda çok şey bilmiyorsun koca oğlan," diyerek onun bana dediğini hatırlattım. Böyle bir diyaloğu yaşamıştık. Aynısını o da bana demişti.
"Yavaş yavaş öğreneceğiz bakalım."
"Hadi hazırlayalım artık şu kahvaltıyı, kurt gibi açım valla," dediğimde kalkıp yanıma geldi.
"Hazırlayalım da doysun prensesimiz," diyerek yanağımdan makas aldı. Parmaklarını bir anlık dahi olsa orada hissetmeyi sevmiştim.
Korktuğum bir şey vardı. O da duygularımın tek taraflı olabilir olmasıydı.
Umarım öyle değildir.
Umarım tek taraflı bir hoşlantı değildir.
***
Yalçın'la birlikte hazırladığımız kahvaltıyı yedikten sonra ben masayı toplamaya başladım.
Yalçın'da verdiğim bezle masayı siliyordu. "Ya biraz köşe tarafları da sil, hep orta kısmı siliyorsun," dediğimde hırsla dediğim yerleri de yapmaya başladı.
"Yavrum bu nedir? Siliyorum siliyorum beğenmiyorsun," dediğinde siniri gözüme çok tatlı gelmişti.
Ayrıca bana yavrum dedi.
"Tamam bırak, olmuş."
"Beğenmedin gibi ama," diyerek bezi bırakıp ellerini yıkadı.
"Yok valla beğendim."
Yanında ellerini yıkayışını izlerken onu izlediğimi fark edip bana döndü. Yakalanmanın hissiyle utançla gözlerimi kaçırdım.
Elini çeneme koyup başımı kaldırdı. "Bak bakayım gözlerime," diyerek önüme geçti. Şimdi tezgahla arasında kalmıştım.
"Ne oldu ki?" dediğimde ellerini iki yanıma koydu.
"O güzel bakışlarını yakaladım."
"Tüh, gizli gizli bakıyordum oysa."
Başımı kaldırıp baktığımda yüzüme doğru eğildi.
Lan yanacağız yapma.
"Bakışlarına kurban olurum senin. Hep bak bana öyle."
Şu an öpebilirsin Yalçın.
Adam bize iltifat ediyor biz fıkfık peşindeyiz.
Yaklaştı, yaklaştı, yaklaştı.
"Seni öpmek istiyorum," dediğinde dudakları dudaklarıma temas ediyordu.
Dilim tutulmuş gibiydi. Konuşamıyordum. Ne ara bu hale geldik anlamamıştım. Etkisinden dilim lal olmuştu.
"Durdurmazsan öpeceğim."
Elimi boynuna koydum, başını kendime çektiğim gibi dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Öpeceği yok biz olaya el atalım en iyisi.
Anlık afalladığını hissetmiştim. Sonra anında tezgahtaki ellerini belime sarıp öpüşüme karşılık vermeye başladı.
Kollarımı boynuna sarıp ayaklarımla ayaklarının üstüne bastım. Dili dudaklarımı aralayıp ağzıma kaydığında kendimi tamamen kaybetmiştim. Bulutların üstündeydim de uçuyordum sanki.
Belimdeki elinin birini sırtımı okşayarak boynuma çıkardı. Diğeri de çıplak bacağımı okşuyordu. Parmaklarını da saçlarıma daldırmıştı.
Alt dudağına dişlerimi geçirdiğimde inleyip geri çekildi. Parmakları hâlâ ensemdeki saçlarımla oynuyordu.
"Bu saatten sonra, istesen de seni bırakmam."
***
bölüm sonuu
iyi bayramlarr💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ASKER || •texting•
Short StorySiz: seninle sevgili olacağıma keşke sümüklü böcekle sevgili olsaymışım Oç: çattık ya gece gece Oç: *fotoğraf* Oç: bak bakalım Oç: prensesimizi aldatan şerefsize benziyor muyum? Siz: hassiktir Siz: sen kimsin (tamamlandı.) *küfür ve yetişkin içer...