1.6

22.7K 950 133
                                    

iyi okumalaarrr:*

👻

Yalçın: on dakikadır seni bekliyorum kızım

Yalçın: hadi artık

Siz: ay patladın he

Siz: ara hadi ara

Sanki beni görebilecekmiş gibi kalkıp üzerimi ve saçlarımı düzelttim. Efendi efendi oturdum yatağıma. Telefonum çalmaya başlayınca heyecanla dudağımı dişledim. Böyle olmaması gerekiyordu.

Ne oluyordu bana?

Birkaç saniyenin ardından sinirlenip kapatmaması için açtım. İlk birkaç saniye konuşmadım. Sonra sesini duydum. Kalın ve sertti.

"Gül," diyerek gülmüştü.

Sesinden etkilenmiş olamam ya!

"Buyrun benim." Ne saçmalıyorum ben.

"Sonunda prensesimizin sesini duyma şerefine nail olduk," dediğinde kendimi tutamadan güldüm.

"O nasıl gülüş öyle? Kedi gibi," diyerek güldüğünde bu sefer daha yüksek sesle güldüm.

O konuşacak ben gülecektim herhalde.

"Senin sesin de sert baya," dedikten sonra onun da kahkahasını işittim.

Sesi bünyeme zarar verdi dostlar. Saçmaladıkça saçmalıyordum.

Ses yakışıklılığı diye bir şey vardı ve Yalçın'ın sesi çok yakışıklıydı. Etkilenmiştim ne yalan söyleyeyim.

Gül, kendine gel kızım. Daha yeni aldatıldın.

"Ee ne yapıyorsun bakalım? Hazır mısın yarın için?" dediğinde artık yanıma geleceğinden son derece emin olmuştum.

"Ya bak şimdi ne oldu biliyor musun? Sen tut yarın için kıyafet bulama," dediğimde telefonunun ucunda duraksadığını hissettim. Bu da beni güldürmüştü.

Muhtemelen ne tür bir manyağa denk geldiğini daha yeni kavrıyordu garibim.

"Ne saçmalıyorsun kızım sen, geleceğim diyorum işte. Giy bir don tişört gel," diyen sesi bir hayli kızgın geliyordu.

"Sende her şeye sinirleniyorsun canım. Nasıl bir bunağa denk geldim ben böyle," dediğimde arkadan birinin ona son derece kızgın bir şekilde bağırdığını duydum.

"Benim kapatmam lazım prenses. Söylediğin şeyin hesabını da gelince sorarım sana," diye aceleyle konuştu. "Gidiyorum şimdi," dedikten sonra da bir şey dememe müsaade etmeden kapattı telefonu yüzüme.

Neydi bu şimdi!?

Bu tavrına gerçekten çok sinir olmuştum. Bir görüşürüz dememi bekleyebilirdi.

Siz: neden surtıma kapattın ya telefonu

Siz: terbiyesiz adam

Siz: şu an çok sinirlendim

Siz: seni engellemememi istiyorsan derhal özür dile asker

Ben yazalı yarım saat olmuştu ama hâlâ cevap vermemişti. Sinirlenip anında engeli bastım.

Siz: bb

Yalçın engellendi

Paşa keyfim ne zaman isterse kaldırırdım artık.

🐒

bölüm sınuu lssğzğdözşxşxö

bölüm sınuu lssğzğdözşxşxö

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YANLIŞ ASKER || •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin