2.5

18.1K 894 152
                                    


iyi okumalar:)

***

Gözlerim şaşkınlıkla kocaman açılmıştı. "Yalçın," dediğimde bana bakıp göz kırptı. Daha gelmesine iki hafta vardı.

"Ne arıyorsun burada?" dediğimde elimden tutup ayağa kaldırdı beni. Kollarını sıkıca sardı bedenime.

"Burası evim diye hatırlıyorum güzelim," diyerek ayrıldı benden.

"Ama daha geçen gün iki hafta var daha dedin?"

"Belki biraz sürpriz yapmış olabilirim," diyerek beni yanına oturttu.

"Ay çocuklar kesinlikle sevgili olmalısınız," diyen İlay elinde tepsiyle girdi içeri.

"İlay, şöyle konuşma abiciğim."

"Ne var abi ya, gayet de yakışıyorsunuz. Alev'den sonra kesinlikle en güzel ve en tatlı sevgilin."

"İlay. Eski konuları açma istersen."

Demek eski sevgilisi vardı ve adı Alev'di. Tam şu an Yalçın'ın kısa saçlarını tek tek yolmak istiyordum.

Neydi bu hissettiğim şeyin adı? Sinir, öfke, kıskançlık?

Kesinlikle olamazdı. Bu duyguları hissetmemeliydim. Daha günler öncesine kadar dalga geçtiğim adama bunları hissedemezdim. Bu kadar erken olamazdı.

Ama önüne geçemiyordum.

Mantığı bırakıp kalbimi dinlemek istiyordum.

"Yenge kusura bakma ya. Bir an kendimi tutamadım." Daha sevgili değiliz diyordum hala yenge diyordu bana. Bu kızda harbi çatlaklık vardı sanırım.

"Sorun değil İlay." Böylece konu kapanmıştı. Şimdilik.

***

Yarım saattir çişimi tuttuğumdan dolayı artık bir yerlerimin patlamaması için işemem gerekiyordu. Aksi takdirde hiç hoş görüntülere sahip olmayacaktı buradakiler.

Lavabonun yerini İlay'a sorduğumda kalkıp gösterecekken Yalçın ondan önce davranmıştı. Neden geldiğini anlamamıştım. Yerini İlay'da gösterebilirdi. Yalçın'a şu an sinirliydim. Yine de dikkat çekeceğini bildiğimden sustum.

"Bu taraftan," diyerek elini belime koydu. Merdivenlerden o önde ben arkada çıktık.

"E hani, nerede? Vallahi işeyeceğim ya hadi," dememle Yalçın'ın kolumu tutup beni kendine çevirmesi bir oldu.

Uzun boyundan dolayı eğilmiş kollarını sıkıca sarmıştı belime. 

"Bir defa buluşmuş olmamıza rağmen, küçük bir kız çocuğu gibi olmana rağmen, daha şimdiden beni kokuna bağımlı yapmış olamazsın."

🤡
ehehw bölüm sonııu

oy verin lütfen optumm

YANLIŞ ASKER || •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin