4.2

11.4K 540 68
                                    

okunmaya göre oy ve yorum sayısı çok az, köşedeki yıldıza dokunup satır aralarına da yorum yapmayı unutmayın lütfen

iyi okumalar

***

"Gelin işte, hem kafa dağıtmış olursunuz. Buna ihtiyacınız var gibi görünüyor. Sizin için iyi bir fırsat," diyen Bade'ye sabır dilenircesine baktım.

Dün tatile gideceklerini söyleyip Şerafettin'i bize bırakmışlardı. Onları gitti sanıyordum ama gitmemişlerdi ve eve gelip Yalçın'la beni de tatile götürme çabasına girmişlerdi.

Yaman abi Yalçın'a, Bade bana ısrar edip duruyordu.

Gitmeyi çok isterdim ama ben kafamı toplamak isterken bana kafa dağıtmanız lazım diyordu.

"Gelin işte kardeşim, eğleniriz. Size de iyi geleceğine eminim."

Yalçın, Yaman abinin ısrarlarına daha fazla dayanamamış olacak ki başını salladı ve kabul etti. Bakışları onay almak için bana döndü.

Tek bir lafımla gitmeyeceği belliydi ama şimdi önünde durmak istemiyordum. Hem belki gerçekten de iyi gelirdi biraz tatil yapmak.

"Tamam o zaman, geliyoruz," dediğimde Yalçın gülümseyerek göz kırptı. Gitmek istediğini biliyordum, o yüzden kabul etmiştim.

O zaman başlasındı tatilimiz.

○○○

Geldiğimiz yere büyülenmiş gözlerle bakarken elimi tutan Yalçın'a döndüm.

"Burası çok güzelmiş," dediğimde eğilip elmacık kemiğime dudaklarını bastırdı. Bizden başka sadece dört beş kişi vardı. Onlar da bizden uzaktaydı. Pek bilinmeyen bir yer olduğu belliydi.

"Birkaç gün de olsa bize iyi geleceğine eminim," dedi. Birlikte el ele Yaman abi ve Bade'nin yanına gittik.

"Of delireceğim. Bütün bikini takımlarımı evdeki küçük çantamda unutmuşum," diyerek ellerini sinirle saçlarından geçirdi.

"Bebeğim onu dert etme, gider alırız bir yerden." Yaman abi sevgilisini sakinleştirerek bize döndü.

"İsterseniz gelin sizde. Alacaklarınız varsa alalım hep birlikte," dediğinde kısaca getirdiklerimi düşündüm.

Ben sadece iki gün kalacağız sanıp iki tane bikini getirmiştim ama buraya iner inmez Yaman abinin beğenileri sonucu dört gün kalmaya karar vermiştik. Bende yine bikini alsam iyi olurdu.

"Olur, bende alırım bir şeyler," diyerek Yalçın'a döndüm. "Sen alacak mısın?" dediğimde başını iki yana salladı.

Bazen erkek olası geliyordu insanın çünkü Yalçın alacağı her şeyi küçük bir çantaya toplayıp halletmişti. Ben ise iki büyük çantaya zar zor sığdırmıştım eşyalarımı.

"Hadi gidelim bakalım."

°°°

Elimde tuttuğum bikinin hoşuma gitmesiyle bedenini alıp kabine doğru ilerlemeye başladım.

Hafif toz pembe renginde çok güzel bir bikiniydi. Üst kısmının ipleri bele doğru bağlamalıydı. İp kısımları halkaların içinden geçiyordu. Aynadan kendime bakıp beğeniyle süzdüm bedenimi. Üzerime oldukça yakışmıştı.

"Denedin mi yavrum?" Yalçın'ın kapıyı tıklayıp konuşmasıyla kilidi çevirdim ve açtım. Geldiğimiz yer şehirden uzakta küçük bir dükkandı. Herkes istediği gibi takılıyordu.

"Baksana, sence de çok yakışmamış mı?" deyip kabinin içinde kendi etrafımda döndüm.

"Çok güzel olmuşsun, kesinlikle alıyoruz," deyip kolunu belime doladı ve beni göğsüne çekti. Gözlerim şaşkınlıkla kocaman açıldı. Etrafta biri var mı diye başımı çevirip bakarken boynumda sıcak dudaklarını hissettim. "Kimse yok merak etme," diyerek şah damarımın üzerinden öptü.

YANLIŞ ASKER || •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin