4.5

10K 440 79
                                    

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn

iyi okumalar

'''

1 ay sonra...

"Evimize tekrardan hoş geldin sevgilim."

Düğünümüzden çıkıp sonunda evimize gelebilmiştik. Benim için rüya gibi geçen bir kır düğünden sonra Yalçın beni arabadan inip eve kadar kucağında taşımıştı.

Ayakkabılarımı köşeye fırlatıp elimi tutan Yalçın'la birlikte yatak odamıza ilerledik. Ev zaten yeni olduğu için pek eşya değiştirmemiştik. Yatak odamızda belli başlı değişiklikler vardı o kadar.

"Of ayaklarım çok ağrıyor," diyerek yatağa oturdum.

"Niye o kadar yüksek bir şey giydin ki yavrum? Terlik giyseydin." Ciddi olamazsın şu an.

"Saçmalama Yalçın. Yanında ufacık mı kalsaydım?" dediğimde üzerimde bana yük yapan gelinlikten artık kurtulmak istediğimi fark ettim.

Ayağa kalkıp, "Gelinliğimin arkasını açar mısın?" dediğimde gözlerinin anbean koyulaştığına şahit oldum.

Biraz sonra onunla bir ilki yaşayacağımız için heyecanlı olsam da belli etmemeye çalışıyordum.

"Açayım tabii," diyerek kalkıp arkama geçti.

(gelinliğimizzz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(gelinliğimizzz)

Bade'nin sıkıca düğüm yaptığı ipleri açarken zorlandığını homurtularından anlayabiliyordum.

"Resmen bilerek düğüm yapmışlar amına koyayım," diyerek dakikalar sonra son düğümü de açabildi.

Göğüs kısmı bollaşan gelinliği ellerimle baskı yaparak tuttum.

Yalçın'ın sıcak dudaklarının varlığını boynumda hissettiğimde, sırtımı göğsüne yasladım.

"Bugün o kadar güzeldin ki, düğün boyu gözlerimi senden alamadım," diyerek ürpertici bir ses tonuyla kulağıma fısıldadığında yüzümü ona döndüm.

"Senin yakışıklılığını da es geçmeyelim lütfen," dediğimde gülerek eğilip tekrar boynumu öptü.

"Sen burada duşunu al, bende alt katta misafir odasındaki banyoda alayım," dedi.

Başımı sallayarak onayladım. Bana son kez bakıp odadan çıktığında ellerimi çekerek gelinliğin üst kısmının tamamen açılmasına izin verdim.

Etek kısmını da çıkardığımda rahatlayarak banyoya ilerledim. Çekmeceden aldığım beyaz ve oldukça cüretkar olan geceliği de unutmadım.

Güzelce duşumu aldıktan sonra buharlaşan aynanın karşısına geçtim. Yüzüm makyajdan arınmıştı, tertemiz hissediyordum.

YANLIŞ ASKER || •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin