2.4

18.4K 891 75
                                    

iyi okumalar:)

***

Siz: bugün size gidiyorum

Siz: kardeşinle kahve içeceğiz

Siz: ama ne giysem karar veremedim

Siz: şimdi kombinimi hemen sana atacağım

Siz: güzel yorumlar yaparsan sevinirim şekerim

Siz:

Siz: nasıl olmuşumm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Siz: nasıl olmuşumm

Siz: derhal cevap ver asker!

Yalçın: çok güzel olmuşsun

Yalçın: giydiğin her şey sana niye yakışıyor kızım

Siz: çok teşekkür ederim tatlım

Siz: bana yakışmayacak da kime yakışacak

Yalçın: doğru

Yalçın: gidiyor musun

Siz: evet birazdan çıkacağım evden

Yalçın: İlay biraz patavatsız bir kızdır

Yalçın: çok takılma ona

Siz: içimden bir ses ne diyor biliyor musun

Siz: İlay'la çok anlaşacaksınız

Yalçın: inşallah öyle olur

Siz:

Yalçın: görüşürüz:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yalçın: görüşürüz:)

Babamdan aşındırığım araba anahtarıyla zaferle gülümseyip çıktım evden. İlay'ın gruba attığı konuma bakarak yola çıktım.

Yarım saat süren yolun ardından beyaz bir apartmanın önünde durdum. Burası olmalıydı.

Arabayı park ettikten sonra çantamı koluma takarak çıktım. İlay'ın dediğine göre üçüncü kat olmalıydı. Zile bastığımda kısa sürede açıldı kapı.

İçeriye girdikten sonra kısa merdivenleri çıkarken kahverengi bir kapıda İlay'ı gördüm. Profilinden gördüğüme göre oydu.

Benimle hemen hemen aynı boyda, yeşil gözlü ve kıvırcık saçlı bir kızdı. Siması oldukça tatlıydı. Tahminimce aynı yaşlarda olmalıydık.

"Hoşgeldin yengelerin Gül'ü," diyerek sıkıca sarıldı bana. Samimi bir kızdı. Sarılışına çekinmeden karşılık verdim.

"Hoşbuldum," dediğimde geri çekilip içeriye davet etti beni. Birlikte girdiğimizde salonda koltukta oturan bir kız vardı. Onun Bade olduğunu az çok anlamıştım.

O da ayağa kalktı. "Hoşgeldin," diyerek sarıldı. Kısa bir sarılma faslının ardından tekli koltuğa oturdum.

"Sonunda tanışabildim sizinle. Abimlere diyordum ama beyefendiler beni hiç takmıyordu bir yerlerine," dediğinde ona gülümsedim. Biraz çekinceliydim.

Üstelik bu kız Yalçın'la beni sevgili sanıyordu.

"Yani biz Yalçın'la yeni tanıştık, ayrıca sevgili de değiliz. Ondan bahsetmemiştir benden," dediğimde kapı çalındı. İlay kalkıp kapıyı açmaya gitti.

"Çok güzel bir kızsın. Yalçın durmuş durmuş turnayı gözünden vurmuş," diyen Bade pür dikkat süzüyordu beni.

"Teşekkür ederim, sende öylesin," dediğimde duyduğum erkek sesiyle olduğum yerde kalakaldım.

"Selam hanımlar."

Yalçın tüm heybetliyle kapıda dikiliyordu!

🤡
bölüm sonuu

YANLIŞ ASKER || •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin