Babam, başka bir mahalleden ev satın aldı. Okul çıkışı yeni evimizi görmeye gideceğiz. Apartmanın dış rengi sarı çok tatlı bir yere benziyor, bahçesi de var. Diğer evimiz birinci kattı şimdi ise üçüncü katta oturacağız. Balkondan bakarken boşlukta duruyormuşum gibi hissediyorum. Yeni odamızın balkonu da var burayı çok sevdik.
Bir hafta sonra evimize taşındık, Annem bahçeye renk renk güller dikti. Apartmandaki komşularımız da bahçenin yeni halini görünce çok sevindiler. üst katta oturan Yüsra teyzeyi çok sevdim. İki küçük oğlu var büyük olanın adı Yunus diğerinin adı Emre. Yunusla çok iyi anlaştık, her gün bahçede oyun oynuyoruz. Yunus çok sakin bir çocuk, okulda onu hep dövüyorlarmış bunu duyunca çok üzüldüm.
-Yarın seni sınıfa ben bırakacağım, sabah beni bekle
-Beni yine döverlerse?
-Bir daha sana yaklaşamayacaklar güven bana
Ertesi gün okula gittiğimizde Yunusu sınıfa kadar bıraktım. Sınıfın ortasına geçip,
-Bundan sonra Yunusu üzen olursa hepinizi döveceğim, ben onun ablasıyım sakın kardeşime dokunmaya kalkmayın.
Onu sessiz buldukları için zorbalık yapıyorlardı bunu görmezden gelemezdim. O günden sonra kimse Yunusu üzmemişti. Bir yıl sonra Yüsra teyzenin bir oğlu daha oldu, adı Emirhan çok tatlı çok güzel bir bebek. Zaman geçtikçe Emirhan'da bana çok alıştı sürekli benim yanımda olmak istiyor. Kucağımdan hiç inmek istemiyor. Yüsra teyze annemin en yakın arkadaşı benimde en sevdiğim kişiydi.
Bir gece Abimi evimizin önünde bıçakladılar. Yüsra teyzenin eşi Yüksel amca balkonda oturuyormuş, abimi o görmeseydi kaybedecektik. Annemle babama haber verip abimi arabasına taşımış. Doktor, babama, biraz daha geç gelseydiniz oğlunuzu kurtaramayacaktık tam vaktinde gelmişsiniz demiş. Sekiz bıçak darbesi varmış, kollarında, bacaklarında, karnında ve kalbinin yanında. Kalbine gelmesine iki santim kalmış. Abimin hayatta kalması büyük bir mucizeydi. O günden sonra her şey değişti. Annem hangi düşmanın oğlumuzun canına göz dikti diyerek babamı suçluyor, babam dışarı çıkmasına izin verdiği için annemi suçluyordu. Bu ailemin alacağı son yara gibi durmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derine Gel
Non-FictionBana evimi kaybettiren dünyanın içinde aradım evimi, Dokunduğum gülleri kuruttum...