Hayaller

42 1 0
                                    

Okul ara tatile girdi. Artık Kemal ile uzun vakitler geçireceğim. Her sabah 9 da evden çıkıyorum. Kemal de her sabah hiç bıkmadan beni pencere kenarına oturup bekliyor. Bu en sevdiğim hareketlerinden biri, onun beni bu kadar heyecanla bekleyişi çok hoşuma gidiyor. Beni gördüğünde zıplamaya başlıyor. Kapıya koşup balal geldi balal geldi diyerek attığı sevinç çığlıklarını duymak beni her zaman mutlu ediyor. 

Birlikte kahvaltı yaparken;

-Senin telefonunda Mossa varmı?

-Şarkı mı dinlemek istiyorsun?

-evet açar mısın?

En sevdiği şarkı Mıchel Telo'nun Mossa( Ai se eu te pego) şarkıda nossa nossa dediği bir nakarat var, Kemal mossa diyor. Bazı yerlerini ezberlemiş şarkıyı açar açmaz dans etmeye başladı, o kadar güzel dans ediyordu ki bende Kemal'e eşlik ettim. Çok eğlendik, çok güldük. Bugün en güzel günüm oldu.

 Kemal okul nasıl bir yer, ben de gitmek istiyorum dedi. En büyük hayali okula gitmekmiş. Bunun için büyümeni beklememize gerek yok gidip görebiliriz dediğimde yerinde duramadı. Teyzemden izin aldık ve el ele okula doğru sohbet ederek gidiyoruz. Bana her şeyi soruyor. Okulu, öğretmenlerimizi, nasıl ders yaptığımızı her şeyi anlattım. Her cümlemi dikkatlice dinliyor. Okula geldik müdür okulun bahçesinde çay içiyordu. 

Kemal müdürü görünce;

-Bu adam kim?

-Öğretmen, ders anlatıyor, çocuklara okumayı ve yazmayı öğretiyor anlatmıştım ya

-Bizi de sınıfa alır mı?

-Sor bakalım, bence sen istersen hayır diyemez 

Kemal;

-Sınıfa girebilir miyim?

Müdür;

- Girebilirsin, ama sınıfı dağıtmak yaramazlık yapmak yok tamam mı?

-Tamam söz

Kemali hiç bu kadar mutlu görmemiştim zıplaya zıplaya sınıfa gidiyor. Sınıfı görür görmez mutluluğu daha da arttı. Çok etkilendiği her halinden belli oluyordu. Hayallerinden bile güzeldi sanırım.

-aaa çok güzel

-Bak bu yazı tahtası, buraya yazı yazıyor öğretmen, bizde defterimize yazıyoruz. 

-Tamam, sen öğrenci ol hadi git otur oraya, ben öğretmen olacağım

Gördüğüm en komik öğretmendi. Yerinde bir saniye duramıyordu. 

-Bahar nasıl yazılıyor? tahtaya adımızı yaz

Tahtaya isimlerimizi yazdık, Kemal de isimlerimize bakarak aynılarını yazmaya çalıştı. 

-Hadi artık eve gidelim Kemal, çok geç oldu öğretmen birazdan okulu kapatıp evine gidecek.

El ele eve doğru yürüyoruz. Okulu çok sevmiş açılınca  bir daha gidelim dedi. Eve geldiğimizde koşarak annesine neler yaptığını anlattı.

-Biliyor musun ben tahtaya adımı yazdım, ders yaptık sınıfta

Gördüğü herkese okulu anlatıyordu. 

-Tamam artık yoruldun, biraz dinlen, yiyeceklerimizi hazırlayıp çizgi film açalım sonra uyku vakti.

Birlikte pepe izliyoruz. Kemalin en sevdiği çizgi film, 

-Sen çok mu seviyorsun Pepe'yi?

-Evet çok güzel

-Biliyor musun Pepenin oyuncağını yapmışlar, sana alayım mı? ister misin? 

Derine GelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin