Şımarık

1K 74 26
                                    

Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.

Güzel okumalar.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Merkezden çağırdıkları için hepimiz çıkmıştık evden.
Ailenin hepsi asker olunca böyle oluyordu işte görev gizliliği diye bir şey yoktu.

Büyük ihtimalle bir görev vardı. Başkanın sesi sıkıntılı geliyordu.
Acaba ne olmuştu, büyük bir şey vardı belli ki.

Arabayı sessizce süren Mert merkezin önünde park etti.
inip içeri adımlamaya başladık,dayımgil tam arkamızdaydılar.

Biz önden toplantı odasına geldiğimizde kapısını elimi okutarak açtım.

Masada oturan bir çok istihbarat askeri ve görevlileri beklenilmedikti.
Hepsi bize bakmıştı, tabi kalabalık gelmemizi beklemiyorlardı belli ki.

"Hoşgeldiniz oturun"

Masanın başında oturan Başkan'ın emriyle oturduk geniş yuvarlak masaya.

Çok değişik bir ortamdaydık şuan. Herkes birbiriyle bakışıyordu. inşallah kavga çıkmaz bu ne be.

"Herkesi niye burda topladın Kadir"

Dayım ciddiyetle sorduğu soruyla Başkan derin nefes aldı. Kadir amca babamın devrelerinden biriydi. Beni eğiten de Kadir amcamdı zaten.

Ha sanmayın ki amcam diye torpil yaptı. Normal birinin yaptığı eğitimin iki katını yaptım ben hep.
Yani acınacak durumdayım be.

"Görev var, hemde öyle kolay bir görev değil. Kod adı; ölüm"

Ölüm görevi, biz bu göreve mi katılacağız. Veya kim katılacak.

Ulaş dayım " Ne, görevin adı ölüm mü?"

Başkan başını sıkıntıyla sallayarak onayladı.
Zor bir görev olduğu Başkanın yüz ifadesinde belliydi.

"Sızma görevi, ama daha öncekiler gibi bi kaç günlük veya bir aylık değil. Belki de yıllarca sürecek bir görev. Burdaki istihbaratçıların hepsi özel olarak seçildi. Hepiniz zorlu eğitimlerden geçtiniz birbirinizden haberiniz olmadan"

Ne ben eğitimden geçmedim lan, ben burdaki çürük yumurta mı oluyorum.

Hazar Dayım "nasıl bir sızma görevi tam olarak ne yapacaklar"

Evet nasıl sızacağız veya sızacaklar mı demeliyim. Belli ki benimle ilgisi yok, ben eğitimden felan geçmedim.

Başkan karşımızdaki büyük televizyonu açtı. Ekranda bizi karşılayan takım elbiseli yaşlı bir adamdı.

Ama korkutucu duruyordu Allah var.
Yanında ayı gibi kendinin iki katı olan koruma vardı tiplerinden anladığım kadarıyla.

"Rıdvan Laçka, yıllardır süre gelen mafya topluluğu olan Konsülün başındaki adam. Kendi karısını ihanet ettiği için boğarak öldürmüş. Her türlü ticaret yaptığı düşünülüyor. Ama kırmızı bir çizgisi var o da uyuşturucu. Asla uyuşturucu ticareti yapmamış garip bir şekilde. Sebebi ise oğlu daha 10 yaşındayken kaçırılıp vücuduna enjekte edilen uyuşturucu yüzünden komaya girip hayatını kaybetmesi. Oğlunun ölümünde parmağı olan herkesi aynı şekilde öldürmüş. Karısının da bunda bir parmağı olduğunu öğrenince gözünü bile kırpmadan onu da öldürmüş. Karşınızdaki adam kimseye asla acımayan gözünün yaşına bile bakmadan öldüren bir adam. Rıdvan Laçka'nın gözüne girmek imkansızdır. Ben sizden onun gözüne girmenizi istiyorum. Yer altında dönen büyük bir uyuşturucu ağı var. Bunu bizzat yıllardır içerde olan adamımız fark etti.
Ki Rıdvan Laçka'nın bile haberi yok bundan. Herkes öğrenirse onları öldüreceğini biliyor ama bu işi yapmaktan da geri durmuyor."

Asker KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin