Yorum ve yıldız atmayı unutma lütfen.
Güzel okumalar..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Uzandığım koltukta Tuba'yı dinliyordum tabi yersen.
"Sen beni dinlemiyor musun Güneş"
Tuba'nın sinirli sesinin ardından kafama yediğim kalem kapağıyla doğruldum hızla.
"Ya yardın kafamı, ne var kızım"
Bana karşımda ellerini belinin iki yanına koyarak bakan arkadaşımla sesim kademe kademe kısıldı.
"Pencereden aşağı sallandırırım seni haberin olsun. Aklını buraya ver sonra görevde mal gibi ortada kalıyorsun"
Oflayarak dinlemeye başladım, ne yazıkki haklıydı.
"Anladın mı?"
Başımı sallayarak onayladım. Bu sefer anlamıştım en azından.
"Bu kız saçını başka hangi renk yaptırmış bakalım bir,kimse beni bu pembe saçlarımla ciddiye bile almaz"
"Haklısın, hem çok küçük gösteriyor saçların seni. Bu kızın senden fazlası var eksiği yok. Orda başımıza sıkıntı açabilir"
Bende öyle düşünüyordum. Pembe saçlarımla 20 yaşında duruyordum. Ama bu kız nerden baksan 29 30 vardı. Yaşımdan biraz daha olgun görünmem gerekti.
"Ben halledeceğim sen topuklu ayakkabı provasına başla"
Odadan çıktığında iç çekerek kenarda kolum kadar topuğu olan ayakkabıyı giydim.
Oturduğum halde dengede durmak çok zordu.
Bu kız nasıl giyiyormuş lan bunu.Dikkatli bir şekilde ayağa kalkıp küçük adımlarla yürümeye başladım. Odanın diğer köşesinde dosya okuyan ekip bütün işlerini bırakıp beni gülerek seyretmeye başladı.
Cuma "penguen gibi yürürsen bizi hemen enselerler haberin olsun Güneş"
Ters ters Cuma'ya baktım. Ne yani 15 santim topukta yürümek kolay mı sanıyor bu. Gelsin kendi yürüsün beğenmiyorsa.
"Sus Cuma, sinirimi bozma benim"
Bir saat kadar yürümeye çalıştım. Yavaş yavaş alışıyordum ama bileğimin arkası yara olmuştu.
Uzun görünmek için bu kadar acıya değer mi be ablam.
Hem bu kız da kısa değilmiş ki 1.75 boy senin neyine yetmiyordu.Ayağımın yana dönmesiyle sinirle ayakkabıyı ayağımdan çıkarıp ikisini de farklı köşelere attım.
"Giymiyorum lan, ben mutluyum spor ayakkabılarımla"
Kendimi koltuğa attığımda bizimkiler güldü ama umursamadım çünkü yoruldum. Dağ taş dolaşsam bu kadar yorulmam yemin ediyorum.
Tuba elinde büyük bir poşetle içeri girdiğinde hepimiz ona döndük.
"Bu kızın bugüne kadar yaptırdığı saç modellerini buldum birini seç onu yapalım hemen"
Elime tutuşturduğu fotoğraflarla sessizce incelemeye başladım. E bu kız doğru düzgün bir renk hiç yaptırmamış ki.
Sarı da vardı ama platin sarısı olduğu çok belliydi.
En alttaki fotoğrafa geldiğimizde gözlerimi kısarak baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kızı
Teen Fiction"Tanıştığıma memnun oldum asi kız" Göz devirerek arkamı döndüm gerizekalı adama. "Ben hiç memnun olmadım şımarık bey" Güldüğünü duysam dahi arkamı dönmeden büyük adımlarla uzaklaştım olduğum yerden. Tekrardan yollarımızın kesişeceğini bilemedim. Ben...