Yorum ve yıldız atmayı unutmayın lütfen.
Güzel okumalar.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sabah erkenden uyanıp konağın bahçesinde spor yapmıştık küçük çaplı. Ardından banyo yapıp üzerimize üniformalarımızı giyip arabaya geçmiştik.
Tabiki bu sefer öne oturmayı başarmıştım ama Mert'i arkaya atmıştık.
"Yarım saat sonra toplu içtima var. Umarım Yarbay yine bizim suyumuzu çıkarmaz"
Bize hava hoştu, alışıktık. Merkezdeki komutanımız bizzat gelip eğitim yaptırırdı her gün sıkılmadan.
Eee zamanla insan alışıyordu böylelikle.
"Kaç tim oluyor"
"4 tim oluyoruz, ikisi sizinkiler biri benim tim diğeri de aman görürsünüz"
Umursamadan başımı salladım.
Karargaha geldiğimizde indik. Üçümüz yan yana - tabiki ortada ben varım- ilerlemeye başladık.Bahçedeki askerlerin çoğu bize bakıyordu.
içtimanın yapıldığı alana geldiğimizde sıraya geçtik hemen.
Üzerimde tim komutanımın bakışlarını hissetsem de bakmadım.Gelen yarbayla herkes hazır ola geçti.
"Günaydın"
"Saol"
"ikişerli sıraya girin karargahın etrafından 50 turla başlıyoruz"
Koşuya başladığımızda biz ısınıp geldiğimiz için yorulmadık.
Şuan burda içtima yapan iki kadın asker daha vardı ama bana bakışları pek içten değildi ikisinin de.Kendileri bilir, benim umrumda değildi.
Arada benim timdekiler bana baksa da ben hiç istifimi bozmuyordum."Yeterli bu kadar, şınav pozisyonu al"
Maşallah adamda nasıl ses varsa geldiğinden beri bağırıyordu sesinde kısılma yoktu.
Hemen şınav pozisyonu aldık.
"Saymamla başlayın, düşen çıkar. 1"
Tek tek çekmeye başladık, bir süre sonra dinlememeye başlamış kendimi kaptırmış şınav çekiyordum.
Herkes tek tek elenmeye başladı. Benim de kollarım titremeye başlamıştı ama dayanmaya çalışıyordum.
En sonunda ben, kılıç timinin komutanı. Yıldırım timinin anladığım kadarıyla komutanı ve bir tane daha yüzbaşı kalmıştık.
Herkes benim hala şınav çekmeme şaşırıyordu.
"Yaparsın sen Güno hadi aslanım, kaplanım"
Alp'in kısık sesli motivasyonuyla gülerek çektim.
Ayaklarım uyuşmuştu sanki kollarım artık benimle değil gibi hissediyordum valla.
Hiç havalara giremeyeceğim, belli bir yerden sonra çok yorucu olabiliyordu.Diğer yüzbaşı da pes ettiğinde iki tane de zar zor çekip yere bıraktım kendimi.
Galiba az önce kollarımı kaybettim çok ağrıyor lan."Evet Üsteğmen de pes etti, son olarak Yüzbaşılar kaldı"
Alp ve Mert'in yardımıyla ayağa kalktım ama bacaklarımı kramplar girmişti.
"Oha komutanım mükemmeldiniz"
Burak beni tebrik edince heyecanla tebessüm ettim.
Hala şınav çekenlere döndüğümde Yüzbaşı Çevik'le göz göze geldim.Benden bu kadar dayanmamı beklemediği kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Kızı
Teen Fiction"Tanıştığıma memnun oldum asi kız" Göz devirerek arkamı döndüm gerizekalı adama. "Ben hiç memnun olmadım şımarık bey" Güldüğünü duysam dahi arkamı dönmeden büyük adımlarla uzaklaştım olduğum yerden. Tekrardan yollarımızın kesişeceğini bilemedim. Ben...