Bölüm 16

2.3K 153 15
                                    


Ares:

Çok büyük bir hata yapmıştım. Benim sorunum neydi anlamıyordum. Sera , eşim ve İris ne istiyordum. Benden kaçan bir eş , benden nefret eden bir İris ve dün gece onunla uyumadığım için bana soğuk davranan bir Sera. Acaba kadınlarla olmamak adına lanetlenmiş miydim?

'' bu kadar çok seçeneği olup hepsini batıran biri olman çok acınası.''

Endi ise benimle dalga geçiyordu. Gün geçtikçe her şey daha çok karışıyordu. Ama beni en çok yaralayan İris'ti. Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdığında heyecanlanmıştım. Sonra ise öfke , üzüntü , hayal kırıklığı ve hak ettiğimi bildiğim hisler gelmişti. Kapım çaldı. Aztek konuşmak istiyordu.

'' Bizi tebrik edenin ilk sen olması gerektiğini düşündük alfa Ares.'' Yüzünde mutluluktan ağzı yırtılacak bir gülümseme ile İris'in elini tutarak içeri girdi. İris dudaklarında bir zafer edasıyla gülümsüyordu.

'' Beta'nı tebrik etmeyecek misin?''

'' Neler oluyor?'' öfkemi kontrol etmeye çalıştım.

'' Bir süredir eşimizi bulamazsak belki birbirimize şans veririz diye konuşuyorduk. Bu sabah bu şansı vermeye karar verdik. Sonuçta yalnız bir kurt olmak çok yorucu.'' Gözlerim İris'e gitti. Onun sözlerini doğrular gibi bakıyordu. Dün gece adımı en güzel şekilde söyleyen kadın şimdi başkasının elini tutuyordu.

'' Bu arada tabi ki partnerimin başka bir kurt adamla kalmasını doğru bulmuyorum. Hem sana güzel haberi vermek istedik hem de İris'in eşyalarını toplamaya geldik.'' Diyerek İris'in tuttuğu elini kaldırıp öptü.

'' Aztek çık dışarı!''

'' Hey bizim adımıza sevinmedin mi?'' bu sefer kollarını İris'in beline doladı.

'' Çık dışarı dedim!'' bu sefer alfa gücümü kullanmıştım. Beklediğim gibi bir tepki alamadım betamdan. Sakince doğruldu.

'' Çıkmamı ister misin İris?''

'' Tabii sen aşağı inip işlerini hallet. Bizde bundan sonra işime nasıl devam edeceğimizi konuşalım. Daha sonra eşyalarımı toplarım.''

'' Nasıl istersen. Bir şey olursa hayatım diye seslenmen yeterli.'' Kafasını koparmama çok az kalmıştı ve odadan çıktı.

'' NELER OLUYOR?!!'' sesim sert ve öfkeliydi. Hiç etkilenmemiş gibi masaya doğru yaklaşmaya başladı.

'' Dediğini duydun. Bir süredir şans vermeyi düşünüyorduk. Eşini seçmiş birindense kendini bana adayacak birine vakit ayırmak daha doğru geldi.''

'' Bu evden ayrılamazsın dışarısı tehlikeli ve en seni en iyi buradan koruyabilirim.''

Masaya daha yaklaştı. Elini masaya koyarak üzerime eğildi.

'' Eris çoğunlukla okulda. Sabah kahvaltısı hazırlanacak. Onu okuldan alıp eve getireceğim. Uyuyana kadar onunla kalıp uyduktan sonra evden çıkacağım. Eğer bunu kabul etmeyeceksen o zaman istifa edip Aztek'in yanına gidebilirim.''

Doğruldu.

'' Sessizliğini tamam olarak kabul ediyorum.''

Arkasını döndü ve yürümeye başladı. Bana karşı gelmesinden , beni yok saymasından ve son sözü söyleyip çıkıp gitmesinden sıkılmıştım.

'' Alfa olmuyorsa o zaman beta öyle mi? Güce düşkün olduğunu düşünmemiştim İris.''

Öfkeyle bana döndü ve o an gözlerinin renginin değiştiğini gördüm. Sanki maviye dönmüştü. Gözlerini kapatıp kapıya döndü. Koşarak kolundan tuttum.

'' Gözlerini aç!''

Nefes alıp verdi ve gözlerini açtı. Yanlış mı görmüştüm?

'' Yürü dışarı çıkıyoruz bana kurdunu göstereceksin.''

'' Ne diyorsun sen!?''

Kolundan aşağıya doğru sürükledim. Aşağıda Aztek ne olduğunu anlamadan bize doğru geldi.

'' Aztek yardım et.'' Aztek öfkeyle bana yürüyordu. Alfa'sına karşı çıkabilecekmiş gibi.

'' Çekil önümden'' dediğim an Aztek uzaklaştı. Odada bu etkiyi alamamıştım. İris'i ormana kadar sürükledim.

'' Dönüş!''

'' Ares sakin ol lütfen beni korkutuyorsun.'' Güzel sonunda gözlerinde ki korkuyu görebilmiştim. En başından beri olması gereken korkuyu.

'' Dönüş dedim sana!''

'' Dönüşmeyeceğim. Kurdum çıkmak istemiyor.''

'' Ona söyle ben bir alfa kurda dönüşürsem zorla dönüşmek zorunda kalır.'' İris adım adım geri gitmeye başladı. O gittikçe ben de ona doğru yürüyordum. Bir ağaca takıldı ve yere düştü. Geri geri sürünmeye devam ederken ağlamaya başladı. O an ne yaptığımı fark ettim ve ona doğru daha sakin yürümeye başladım.

'' Uzak dur benden.'' Sesi çok cılız çıkmıştı.

'' eşimizin insanının neden senden kaçtığını daha iyi anladım. Diyelim ki onu dönüştürdün ve eşim çıktı. Onu böyle zorladıktan sonra yanımızda kalacağına inanıyor musun gerçekten!''

Endi'nin sözleri olduğum yere çakılmama neden oldu. Ne yapıyordum ben?

'' İris ben özür...''

'' Alfa dur artık.'' Aztek koşarak yanımıza geldi. İris'in yanına gitti ve onu kucağına aldı. İris kollarını onun boynuna doladı ve yüzünü göğsüne gömdü.

'' Ona zarar vermeye çalıştığına inanamıyorum Ares. Benim alfam suçu ne olursa olsun adil değerlendirmeler yapabilen bir alfaydı. Birkaç gün ben ve İris izinli olacağız alfa Ares.'' Diyerek yanımdan geçip gitti.

Kurduma dönüşerek uzaklaşabildiğim kadar uzaklaştım.

Eşim Aslında Benim LanetimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin