12

181 29 49
                                    


Nasıl bir gece geçirdiğimi ben de bilmiyordum. O kadar kötü ve boğulmuş bir durumdaydım ki kendimi yine onun kollarına atmıştım. Şimdi de Riki'nin binicilik dersinde sanki Baide'in üstünde acıdan ruhumu teslim etmiyormuşum taklidi yapıyordum. Ancak dersin pek verimli olduğu söylenemezdi çünkü ben daha ejderhamın üstüne oturamazken 300 metrelik kanadından kayıp takla atarak yere inmem gerekiyordu.

"Yarrak yaparsın."

"Bana yarraktan bahsetme Baide."

"Peki şeyden bah-"

"BAİDERNAURACH"

"Tamam ya."

Ve Baide de asla yardımcı olmuyordu.
"Öğrenci Sim, harika bir gece geçirmişsin belli." Delirecektim. Burayı yakmadığım için herkes şanslıydı. İkinci sınıflar da artık bizimleydi ve herkes kendi ejderhasının en az on katı olan Baide'den deli gibi korktuğu için biraz daha izole bir yerdeydik. Jaemin, Vicky ve Katarina olmasaydı tek başımaydım bile denebilirdi hatta. "Ne alakası var-"

"O ZAMAN HAREKET ET! BİR SAATTİR GÖZÜNE BAKIYORUM BİR ŞEY YAP DİYE ÇÜNKÜ YATALAK NİNEN SENDEN DAHA ÇOK HAREKET EDİYOR!"

Gözlerimi devirdim ve ayağa kalkmaya çalıştım ancak yüzümü buruşturunca Riki "ben demiştim." bakışını atıp Daeriuce'la diğer takıma doğru uçtu.

Daha yeni yeni ejderhalarıyla uçmayı öğrenen arkadaşlarım ise şok olmuştu. "Hep böyle,  siz de alışırsınız yakında. Laf etmediği bir kişi var o da Sunoo." Herkes başını Sunoo'dan tarafa çevirdi. Ejderhasının üstünde sadece oturmuş başka hiçbir şey yapmadan öylece uçuyordu.

"BİRAZ DAHA EMBESİL GİBİ DAVRANIRSANIZ BURADA TEK İŞİNİZ TUVALET TEMİZLEMEK OLUR DUYDUNUZ MU BENİ?"

"Sen değil Sunoo. Sen harikasın canım."

"Hasiktir ordan bu kadar belli edemezdi." Jaemin şok içinde Riki ve Sunoo'yu izliyor ejderhası Maeireigh ise sinirli bir şekilde buhar üflüyordu.

"Maeireigh'nin cinsi ne Baide?"

"Carina sanırım. Çok genç daha. Bizim kadar büyür mü bilmem ancak çok dediğim dediktir. Binicisi nasıl biri?"

Derşn bir nefes verdim. "Eski sevgilim."

"NE DEDİN!?"

"NE?"

"Zihnimden siktirip gitmezsen arenaya Baide'le gelir birinci sınıflarının hepsini yanmış büyücü ızgara yaparım." Dersin ortasında beni dinlemesine sinir oluyordum ancak az önce Rhys Park eski sevgilimle hala çok yakın arkadaş olduğumu öğrenmişti.

"Eski sevgilisiyle arkadaş kalan tiplerden olacağını düşünmemiştim Jake." Baide'in bana adımla hitap etmesi garip geliyordu.

"Lux'ta sekiz kişiydik. Birbirimizden başka kimsemiz yoktu o yüzden biraz öğrenilmiş çaresizlik gibi sadece Jaem'i gerçekten bir arkadaş olarak çok seviyorum." Pekala... yalan söylemiyordum. Jaemin'i gerçekten çok seviyordum ve ona olan sevgim ne Katarina'ya olandan farklıydı ne de Vicky'e olandan.

"Gözünü ondan ayırmasan iyi edersin her an isim vermek gibi olmasın baş harfi Sunghoon olan biri onu ortadan yok edebilir." Ve bir çığlık ve ejderha kükremesi dağda yankılandı. Bu çığlıktan çok bir bağırıştı ve kimden olduğunu çok iyi biliyordum.

"Baide, gidip bakalım." Jay muhtemelen yine Xaedean'la Cath'e yaklaşmıştı ve klasik olarak Noah daha ani hareketlere alışık olmadığı için Cath'in sırtından düşmüştü. Yani... umarım. Cath yanlışlıkla Jay'i de yakmış olabilirdi.

Buenos Aires /JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin