Nastolatki czekało ciężkie popołudnie, dlatego spotkały się na lunchu, by nabrać sił przed swoją misją. Neveah powiadomiła je, że transfer niedługo wyjedzie do Kapitolu po odbiór więźnia. Pożegnała się z wróżkami i życzyła im powodzenia w ich misji.
Ruszyła do swojego pokoju, by zabrać z niego książkę. Wszystkie dzisiejsze lekcje już się odbyły i brunetka postanowiła skorzystać z czasu wolnego na świeżym powietrzu. Wzięła książkę w swoje dłonie i wyszła ze swojego pokoju.
W tym czasie czwórka nastolatek weszła do samochodu. Terra usiadła za kierownicą. Na miejscu pasażera znalazła się Bloom, a z tyłu usiadły Musa i Aisha.
- Terra, możesz przesunąć się do przodu? - zapytała Aisha.- Jakoś wytrzymasz - powiedziała Terra, odwracając się do Aishy, która akurat otworzyła batonika. - Nie jedz tu, tata się wkurzy - powiedziała.
- Będę ostrożna, słowo - powiedziała lekko oburzona dziewczyna, która nie lubiła gdy ktoś zwracał jej uwagę.
- Potrzebujemy muzyki - powiedziała Musa, wiedząc, że jeśli tak dalej pójdzie to emocje dziewczyn zawładną jej umysłem.
- Potrzebujemy Stelli - poprawiła ją Bloom.
- To pewnie ona - powiedziała Aisha, gdy dostała wiadomość.
Zamilkła jednak i na jej twarzy pojawiło się zaskoczenie. Patrzyła na telefon i głęboko nad czymś myślała.
- Grey? - zapytała cicho Aisha. - Skąd on... Dałaś mu mój numer? - oburzona zwróciła się do brunetki, która siedziała obok niej.
- Nie złość się - powiedziała Musa.
- Jaki Grey? - zapytała Bloom, odwracając się do dziewczyn.
- Kto? - zapytała Terra w tym samym czasie.
- Odwdzięczam się za poznanie mnie z Samem - wytłumaczyła Musa.
- To co innego - powiedziała oburzona Aisha.
- To opowiadaj - powiedziała Terra z szerokim uśmiechem na twarzy.
- Też chcemy się dowiedzieć - zawtórowała Bloom.
- Mamy co robić - Aisha próbowała wyciszyć temat. - Co jeszcze?
- Koleś, który Ci się podoba? - zapytała Musa, uśmiechając się delikatnie.
- Podoba Ci się? - zapytała od razu Bloom.
- Nie! - krzyknęła Aisha.
- Słuchaj wróżki umysłu - powiedziała Terra.
- Poprosił Sama o twój numer - wytłumaczyła Musa. - A Sam poprosił mnie.
- Mieszka z Samem? - zapytała Terra, która coś sobie uświadomiła. - Specjalista Grey? Ten mięśniak?
- Mięśniak? - zapytała Bloom, robiąc głupie miny.
Aisha westchnęła.
W tym czasie Neveah spotkała Stellę na dziedzińcu.
- Jeszcze nie pojechałyście? - zapytała zaskoczona brunetka.
- Właśnie idę do dziewczyn - odpowiedziała blondynka, pokazując nastolatce telefon z wiadomościami.
Bloom
Gdzie jesteś?Terra
Szybciej! Czekamy na ciebie w aucieStella zaczęła odpisywać, ale nagle przed nią pojawiła się Rosalind, która kazała blondynce iść za nią.
~ ~ ~