Bisey itiraf edicem... Ben tarihleri, aradan geçen yillari, karakterlerin yaslarini falan her seyi birbirine karistirdim yani bu konu hakkinda ficte bi mantik hatasi gorurseniz nolur görmezden gelin ya da yorumlarda soyleyin duzeltebilirsem duzelteyim
Seviyom sizi iyi okumalar byeee😙😙
______________________
"Merak etme canım, uyudu şimdi o yarın biz getireceğiz Changbin ile. Siz de evdeki sorunları
halledin sonra ne yapacağımıza bakarız."Balkondaki duygu dolu anlardan sonra Jeongin sakinleşebildiğinde ilk iş olarak oğlunu götüren Felix'i aramış ve Sunoo'nun onlarda ağlayarak uyuyakaldığını öğrenmişti. Her şeyden önemlisi oğlu olduğu için şu durumda ilk önceliği de o oluyordu haliyle. Üstelik her şeyi öğrenmiş olması da işleri onun için daha da zorlaştırıyordu. Halbuki pedagog sayesinde güzel yol kat ediyorlardı fakat bu olay şimdi onları başlangıç çizgisinden de geriye itmiş gibi hissettirmişti.
Jeongin telefonu kapattıktan sonra şişmiş ve kızarmış gözleri eşliğinde hâlâ orada olan ve ısrarla gitmeyi reddeden abisinin olduğu salona girdi. Kendini direkt Hyunjin'in yanına atmış ve karşında oturan iki alfadan açıklama ister gibi gözlerine dikmişti gözlerini.
"Bakma bana öyle." diye homurdanan Minho ile Jeongin hiç istifini bozmazken yanında oturan alfanın abisinin elini tutması ile bakışları bu sefer oraya kaymıştı.
"Pekâlâ, siz konuşacak gibi durmuyordunuz. O halde ben başlıyorum." diyerek lafa girdi ve gözlerini tanımadığı bedene çevirdi.
"Sen kimsin?"
"Jisung ben." dedi alfa mahcup bir ifadeyle. Bir anda böyle ortaya çıkıp etrafı kargaşaya vermiş olmaktan oldukça fazla rahatsız olmuştu kendisi de.
"Ve?" diyerek devam etmesini istedi. Jisung ama hangi sıfatla bir Jisung?
Derin bir nefes alan alfa "Minho'nun sevgilisiyim." demiş ve Hyunjin'in kaşlarının hayretle havaya kalkmasına, Jeongin'in de daha da çatmasına sebep olmuştu.
"Bir alfayla mı çıkıyorsun?" diye bu sefer abisine baktı. Bu durum elbette olabilecek bir şeydi fakat toplumda oldukça da az rastlanırdı. Eğer erkek bir alfa bir alfayla birlikteyse de genelde bu kadın olurdu. Kısacası hem erkek hem alfa olan bir çift oldukça nadirdi ve pek de hoş karşılanmazdı.
"Evet, bir sorun mu var?" diye tek kaşını kaldırdı Minho.
"Babam bunu biliyor mu?" diyerek sorusuna cevap vermediğinde Minho daha da gerildiğini hissederken ağzından çıkanları kontrol etmeden "Peki babam senin burada bekar bir alfa ile kaldığını biliyor mu Jeongin?" diye söylenmiş, Jeongin'in bir süre duyduklarını sinirme ihtiyacı hissetmesine neden olmuştu.
Bu Hyunjin ile ilgili yaptığı ikinci imaydı.
"Sen ne demeye çalışıyorsun!" diye yükseldi aniden. Buna daha fazla katlanabileceğini zannetmiyordu.
Minho rahat bir tavırla kollarını göğsünde bağlayarak "Bir şey ima etmiyorum." demişti.
"Sadece anlamaya çalışıyorum Jeongin. Annem bir gece defalarca kez beni arıyor, senin boşandığını ve evi terk ettiğini söylüyor. Bunu babamın da öğrendiğini ve eğer ben gelmezsem babamın müdahale edeceğini haber veriyor ve karşılaştığım manzara bu. Kardeşimi üniversitede arkadaşı olarak tanıdığım bir alfanın evinde buluyorum!" Yaptığı imaların ardı arkası kesilmezken Hyunjin'in bile dili tutulmuştu. Resmen Jeongin'in boşanma nedeni olarak kendisi gösteriliyordu ve bunun doğrularla uzaktan yakından alakası yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
treat u better
Fanfiction[hyunin, omegaverse] Hyunjin, üniversite aşkı olan ve eşinden boşanmak isteyen Jeongin'e evini ve kalbini açar. ❝sadece bunu yalnız yapmak zorunda olmadığını bil. elimi tut, iyi olacağız. söz veriyorum, asla düşmene izin vermeyeceğim.❞ NOT: Hikaye a...