Simdi sizden utanmadan bol yorum isticem cunku sitede biz bize kaldik mlsf cok yalniz hissediyorum gun dayanisma gunu birlik gunu dostlarım✊🏻✊🏻
Seviyom sizi iyi okumalar 😼😼
__________________________
"Basma!" Hyunjin yerde paramparça olmuş yemek tabağından bir iki adım uzaklaşırken Jeongini'i de eli ile hafif iterek kenara çekmiş ve direkt gözlerine bakmaya başlamıştı.
"Ne diyorsun Jeongin?" Diyerek tam olarak idrak etmekte zorlandığı şeyi tekrar sorduğunda omega derin bir nefes almış ve "Eğer istemiyorsan zorunda değilsin. Sadece yakınımda güvenebileceğim tek alfa olduğun için sormuştum."
Jeongin utandığı için yanaklarına toplanan kırmızılık eşliğinde mutfaktan çıkmak için hareketlendiği sırada alfa olan da telaşla diğerini kolundan yakalamış ve durdurmuştu aceleyle. Sadece bu o kadar ani olmuştu ki ne diyeceğini bile şaşırmıştı.
"Hayır, Jeongin dur." Panikle konuştuğu sırada Jeongin tek kaşını kaldırarak "Mühürler misin yani?" Diye başka bir soru sormuş ve alfanın iyice elini ayağını birbirine dolandırmıştı.
"Ne, hayır yani ben-"
"Hyung, istemiyorsan başka bir alfa bulacağım. Duruşmaya bir hafta kaldı." Diyerek sözünü kesti ve Hyunjin'in de neden böyle bir şey istediğini anlamasını sağladı.
"Tüm umudumu Seungmin'e bağlayamam ve madem mühürlü olmak böyle bir durumda bile bu kadar önemli, o halde istediklerini vereceğim onlara." Kollarını göğsünde bağlayıp kararlılıkla söylemişti tüm bunları. Hyunjin'in ne hissettiğini bilmeden, yaşadığı anlık heyecan ve hayal kırıklığını asla görmeden tek tek sıralanmıştı kelimeleri.
"Ani kararlar veriyorsun Jeongin. Ne istediğinin farkında mısın?" Diye kendine hakim olamadan sinirle soludu alfa. Bu konuda tanımadığı bir alfayla mühürlenmeyi bile göze alacak kadar gözünün dönmüş olmasi öfkelendirmişti onu.
"Zaten kaçtığın şey bir mühürken şimdi çözüm yolu olarak bunu görmene inanamiyorum!"
"Ne yapmalıyım o zaman?! Boktan bir adalet sistemimiz ve işi inada bindirmiş yine boktan bir eski eşim varken ne yapmalıyım!" Sinirle o da sesini yükseltti karşılığında. Şu sıralar gerçekten herkesle kavga ediyordu ve sorunun kendisine olduğunu düşünmeye de başlamıştı. Ama şimdilik daha büyük problemleri vardı elbette.
"Tamam, sakin ol." Diyerek tekrar onu krize sürüklemek istemediğinden yatışmaya çalıştı alfa olan. Şu an kavganın sırası değildi. Sakin ve çözüm odaklı olmalılardı.
"Yine de mühür dediğin şey böyle hafife alınabilecek bir şey değil Jeongin. Bunu en iyi sen biliyorsun. Bu böyle olmaz." Alfa isyankâr şekilde kendini açıklamaya çalışırken Jeongin sanki yalnızca son cümleyi duymuş gibi bir anda alfanın koluna yapışmış ve onu alfanın kaldığı odaya sürüklemişti.
Hyunjin onun ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordu. Mantıklı düşünmediği zaten ortadaydı ama bir anda onu odaya sokup pijama üstünün düğmelerini açmasını da asla beklemiyordu.
Onun ne yapmaya çalıştığını anlayan alfa hızla aceleci ellerini yakalamış "Jeongin! Ne yapıyorsun Tanrı aşkına!" demişti başka bir şok dalgası ile. Bununla birlikte bırakması için çırpınmaya başlayan omegayı sıkı sıkı sarıp sarmalamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
treat u better
Fanfic[hyunin, omegaverse] Hyunjin, üniversite aşkı olan ve eşinden boşanmak isteyen Jeongin'e evini ve kalbini açar. ❝sadece bunu yalnız yapmak zorunda olmadığını bil. elimi tut, iyi olacağız. söz veriyorum, asla düşmene izin vermeyeceğim.❞ NOT: Hikaye a...