EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'ın reklamları
Normalde bir ejderhanın ters puluna dokunmak tam bir yıkıma yol açardı!
Ancak başka bir anlam katmanı daha vardı!
Birine ters ölçek verilse, ister insan ister hayvan olsun, ejderha onu en değerli varlık olarak kabul ederdi!
Birisi ters pulun taşıyıcısını rahatsız etmeye cüret ederse, ejderha son nefesine kadar ona saldırırdı!
Çoğu zaman uzmanlar ters ölçeklerini yalnızca çok sevdikleri öğrencilerine verirlerdi, bu da onların başkalarının asla geçmemesi gereken çizgi olduklarını gösterirdi!
Ve şimdi Qin Nan bir ejderhanın ters pulunu tutuyordu!
Üstelik bu, Kadim Mor-Altın Savaş Ejderhasının ters ölçeğiydi!
Antik Mor-Altın Savaş Ejderhaları kimlerdi?
Ejderhaların kralları!
Doğdukları andan itibaren, kan hatları Tian rütbeli Savaş Ruhları'na eşitti. Hiçbir şey—Kızıl Ejderhalar veya Skyhowl Kurtları dahil—onlarla kıyaslanamazdı!
Ancak sıradan bir insan olan Qin Nan, muhteşem Antik Mor-Altın Savaş Ejderhası tarafından en değerli varlık olarak görülüyordu!
"Bu…"
Yaşlı Lin irkildi. Hem Xuan Yue hem de Bai Xingyang da irkildi.
Bu önemsiz insanın bu kadar korkutucu bir kimliğe sahip olabileceğini hiç düşünmemişlerdi!
O anda bütün dojo ölüm sessizliğine büründü.
Alaycı gülüşler, sırıtmalar, öldürücü bakışlar tamamen yok oldu.
Qin Nan'ın arkasında duran Mu Mu bile bunu görünce tamamen şaşkına döndü. Qin Nan'ın böyle bir koza sahip olmasını, İki Yıldızlı Gruplar arasındaki lider üzerinde bu kadar olağanüstü bir etkiye sahip olmasını beklemiyordu!
"Yaşlı, şefi ziyaret etmem istendi. Beni ona götürebilir misin?" Qin Nan sakin bir ifade takındı ve nazikçe sordu.
Onun tek düşüncesi büyüğünün isteğini yerine getirmekti.
"Bu…"
Kıdemli Lin düşüncelerini toparladıktan sonra ağzını açtı ama söyleyecek söz bulamadı.
Qin Nan'ı şefe getirmiyor musun?
Bu, Kadim Mor-Altın Savaş Ejderhasının ters ölçeğiydi!
Eğer bir şekilde bir tabuyla ilgili olsaydı, yaşlı kimliği bile onun güvenliğini garantileyemezdi!
Qin Nan'ı şefe mi getireceksin?
Mesele şu ki, onu nerede bulacağını bile bilmiyordu!
Ancak o anda gökyüzünde aniden bir yarık belirdi ve içinden vücudu mor bir ışık yayan minik yedi inçlik bir ejderha yavaşça dışarı doğru yüzdü. Tarif edilemez bir baskı hemen o yere indi.
ÇAT!
Xuan Yue ve Bai Xingyang'ın yüzleri soluktu.
Baskı yüzünden dizlerinin üstüne çöken diğer canavarlardan bahsetmiyorum bile. Hatta bazı hayvanlar yere düşüp bilinçsizce eğildiler!
"Yedi inçlik mor bir ejderha, şefin ejderha habercisi!"
Yaşlı Lin'in gözleri bir anlığına mor ejderhaya boş boş bakarken büyüdü, sonra hızla düşüncelerini toparlayıp bağırdı, "Ejderha habercisi şefin varlığını temsil ediyor! Herkes, neden henüz şefi selamlamıyorsunuz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
Viễn tưởngMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...