EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
Kalabalık şaşkına dönmüştü.
Çoğu Dövüş Kutsal Alemi'nin en iyi uzmanlarıydı, Doğu Kıtasının otoriteleriydi ve yine de hiçbiri birinin oraya gizlice girdiğini fark etmedi mi?
Gökyüzü Kavurucu İmparator, Zhou Bihua, Kan Kanatlı Vermilyon Kuşu vb. bilinçaltında o kişiye bir göz attı ve çok sevindi.
"Qin Nan! Geri döndün!"
Rozetleri aracılığıyla hala Qin Nan ile iletişim halinde oldukları için Qin Nan'ın hala hayatta olduğunu açıkça biliyorlardı. Ancak birkaç gün sonra henüz Qin Nan'dan herhangi bir haber alamamışlardı, bu da onların gergin hissetmelerine ve doğrudan Orta Kıta'ya gitme dürtüsüne sahip olmalarına neden oldu, ancak bunu saklamayı başardılar.
"Qin Nan mı?"
Ticaret İttifakı ve Wanxiang Köşkü halkı şaşkına döndü.
Qin Nan'ın Wuliang Dağı'nı ele geçirmek için Orta Kıta'ya gittiğini söylemediler mi?
Neden şimdi buradaydı?
Bu, Qin Nan'ın Wuliang Dağı'nı yok ettiği anlamına mı geliyordu?
Bu imkansızdı!
Qin Nan yalnızca bir ay önce Yasalara Karşı Gelen bir Savaşçı Majesteleriydi, Wuliang Dağı'nda ise Savaşçı Atalar vardı. Onlara karşı nasıl bir şansı olabilirdi?
"Ne oldu, şaşırmış gibi görünüyordun?" Qin Nan soğuk bir sırıtış takındı.
Bu Ticaret İttifakı ve Wanxiang Köşkü ne kadar güzel, henüz onlarla uğraşacak vakti olmamasına rağmen gelip sorun bulmaya cesaret ettiler.
"Sen..." Ticaret İttifakının Lideri hızla tepki verdi ve tersledi, "Qin Nan, burada kendini beğenmiş olmayı bırak! Kaçmayı başarmış olsan bile ben zaten Mu Klanıyla temasa geçtim. Onlara hemen gelmelerini söyleyeceğim…”
“Üzgünüm, Mu Klanı artık tarih oldu.” Qin Nan soğuk bir ses tonuyla söyledi.
Ticaret İttifakının Lideri şaşkına dönmüştü.
Kalabalık şaşkına dönmüştü.
Mu Klanı artık tarih mi oldu?
Bu ne anlama geliyordu?
Bazı nedenlerden dolayı Ticaret İttifakının Lideri, "Wuliang Dağındaki Dövüşçü Ata'ya ne dersiniz?" diye sormak istedi.
"O öldü." Qin Nan'ın ses tonu soğuk kaldı.
Bütün saray anında ölüm sessizliğine büründü!
Mu Klanı artık tarih olmuştu!
Ve Dövüş Ataları ölmüş müydü?
Benimle dalga mı geçiyorsun! Sadece bir ay olmuştu!
“Qin Nan, burada saçma sapan konuşmayı bırak. Mu Klanını nasıl ortadan kaldırabilir ve bir Dövüş Atasını öldürebilirsin? Hemen onlarla iletişime geçeceğim!” Ticaret İttifakının Lideri rozeti kaldırdı ve sesini iletti.
Qin Nan'ın sözlerine inanmasına imkan yoktu.
Onun yanı sıra Gökyüzü Kavurucu İmparator'un mürettebatı da buna inanamadı. Qin Nan'ın Prenses ve Mu Mu ile birlikte kaçmak için bir tür numara kullandığını varsaydılar.
Ancak on nefes sonra Ticaret İttifakı Liderinin elindeki rozet hâlâ herhangi bir tepki göstermedi.
O anda kalabalık bir şeyin farkına vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasíaMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...