C852 - Kapıya Bir Vuruş

26 6 0
                                    

Eşsiz Savaş Ruhu

Pubfuture'ın reklamları

İnsan Zirvesi'ne doğru ilerleyen çeşitli ışık huzmeleri görülebiliyordu, bu da Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı'nın arkasındaki kalabalığın hızla artmasına ve şok edici bir görüntü oluşmasına neden oluyordu.

Gökyüzü gürültülerle doluydu.

Ancak, Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı yerinde sabit kaldığı için, kimse hareket etmeye cesaret edemedi. İnsan Zirvesi'nin nadir değişimini sessizce izlediler.

Qin Nan ise tamamen bu süreçle meşguldü.

Dao Origin Crystal'ı taşımaya karar verdiğinde kendini çoktan hazırlamıştı. Tüm Dragon Emperor Klanı'nın tüm öğrencileri ve büyükleri buraya gelse bile, taviz vermeyecekti.

Bu çok önemli bir hamleydi.

Dao Köken Kristali İnsan Zirvesi ile tamamen birleştiğinde, İnsan Zirvesi inanılmaz bir yetiştirme alanı haline gelecek ve Qin Nan'ın yeni yolunu takip etmesinde başarıyı belirlemede büyük bir faktör görevi görecekti.

Bu durumda Qin Nan küçük bir numara bulmuştu.

Bütün bunlar daha güçlü olmak için!

Bu arada kalabalık, Human Peak'in bitkilerinin, toprağının, kayalarının, nehirlerinin vb. muazzam bir Qi ile sarıldığını fark etti. Bazıları gözle görülür bir hızla yüksek ağaçlara dönüşmeye başladı.

İnsan Zirvesi'nin üstündeki alan, Dao Köken Qi'si olduğu ortaya çıkan mor bir aura ile doluydu.

Kükreme! Kükreme! Kükreme!

İnsan Zirvesi'nin ruhu olarak, Altı Ruhlu Ejderha Damar değişimden en çok faydalanan oldu. Pulları mor renge dönmeye başladı ve güneş ışığı altında parlak bir şekilde parlarken aurası dördüncü katman Savaşçı Atalar Diyarı'na yükseldi.

Bunun dışında Dao Origin Crystal'ı da biraz farklıydı.

İçerisinde Altı Ruhlu Qi'nin ve İnsan Zirvesi'nin aurasının bir izi vardı.

Vızıltı…

O an herkes bunu açıkça hissetti.

Dao Köken Kristali, İnsan Zirvesi ile tamamen birleşmişti!

"Tamamlandı!"

Qin Nan çok sevindi.

Artık yolculuğunda nasıl ilerleyeceği konusunda endişelenmesine gerek kalmayacaktı!

"Bu çocuk en başından beri bunu planlıyordu, İnsan Zirvesi'ni uzun vadeli bir yatırım olarak kutsal bir yetiştirme alanına dönüştürmek için." Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı bunu görünce hafifçe başını salladı. Hiç de rahatsız hissetmedi. Ancak, bir saniyeliğine, sanki İnsan Zirvesi'nin binlerce yıl önce sahip olduğu ihtişamı görmüş gibiydi.

Sanki İnsan Zirvesi binlerce yıl sonra yeniden canlanmıştı.

“Bir tarım alanı!”

“Gerçek bir tarım alanı!”

"Aman Tanrım!"

“Qin Nan bunu planlıyordu!”

"Çılgınlık! Tam bir çılgınlık!"

“……”

Kalabalık derin derin nefes almaya başladı.

Çoğu, Dao Köken Kristali'nin İnsan Zirvesi'yle birleşmesinin ne kadar önemli olduğunu anlayacak kadar akıllıydı.

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin