Eşsiz Savaş Ruhu
Pubfuture'ın reklamları
"Bir dahaki sefere bana kız kardeş de." Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı gözlerini devirdi. Küçük hareketi etrafının donuklaşmasına yetti, "Sormaktan çekinmeyin."
İhtiyarlar ve öğrenciler şaşkına dönmüşlerdi.
Bu Qin Nan ne yapmaya çalışıyordu?
Dao Köken Kristali'nden önemli miktarda enerji emdikten sonra başı belaya girmeyecek kadar şanslıydı ve hala soru sormak istiyordu?
"Ejderha İmparatoru Klanımız İki Yıldızlı Gruplar arasında güç merkezidir ve her zaman kurallara uymanın, adil ve dürüst bir yer olmasının önemini vurguladık!"
Qin Nan sakince şöyle dedi, "Yani kızkardeşimin fikrine göre, Ejderha İmparator Klanı'nın bir öğrencisi olarak, Dao Kökeni Odası'nda Dao Kökeni Qi'sini özümsemek benim için makul, bu yüzden herhangi bir suç işlemedim. Doğru mu?"
"Evet, devam et."
Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı, bakışlarında beklenti dolu bir ifadeyle başını salladı. Bu çocuk ne istiyordu?
“Eğer durum buysa, başlangıçta Dao Köken Odasında yetişiyordum ve zamanım henüz dolmamıştı, ancak büyükler beni buraya çağırdı ve süreci yarıda kesti. Bu nedenle, sürece devam etmem veya alternatif olarak, Dao Köken Kristalini benim için İnsan Zirvesine taşımam adil olur. Bunun kabul edilebilir olduğuna inanıyorum?” Qin Nan'ın gözleri parladı.
İşte onun planı!
Daha önce sadece altı Savaş Tohumu rafine etmişti ve henüz Savaş Ağaçlarına dönüşmemişlerdi, bu yüzden güçlü bir enerjinin desteğine ihtiyacı olacaktı. Eğer onu aramaya gidecek olsaydı, bunun ne kadar süreceğinden emin değildi, bu yüzden riski almaya karar vermişti.
Ya burada yetiştirsin.
Ya da Dao Köken Kristalini İnsan Zirvesi'ne geri getirsin ki, orada kendini geliştirebilsin.
Fakat bunu duyan ihtiyarlar ve öğrenciler, gözlerini kocaman açıp baktılar.
Qin Nan az önce ne dedi?
Dao Köken Kristali İnsan Zirvesi'ne geri mi getirilecek?
Ciddi miydi acaba?
Dao Origin Crystal çeşitli yasak auralar tarafından korunuyordu. Hatta Martial Monarch'lar bile, aktif olarak pozisyonunu değiştirmediği sürece, onu kaba kuvvetle çıkarmakta zorluk çekiyorlardı!
Qin Nan kristalden ekstra Dao Origin Qi elde etmenin bazı yollarını bilse bile, onu kontrol etmesinin hiçbir yolu yoktu!
"Onu İnsan Zirvesi'ne geri mi götürelim?"
Dokuz Kuyruklu Monarch Canavarı bile hayretler içinde kalmıştı.
Bu adam gerçekten bunu söyleyecek cesarete sahipmiş!
Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı düşüncelerini topladı ve gülümseyerek Qin Nan'a baktı, "Ciddi misin? Onu İnsan Zirvesi'ne taşımak mı istiyorsun?"
"Doğru."
Qin Nan dedi.
Altın mührün yardımıyla Dao Köken Kristali'nin hareketini kontrol edebileceğinden emindi.
"Hehe..." Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı hoş bir sesle kıkırdadı, bir süre sonra "Tamam, sana söz veriyorum. Eğer onu İnsan Zirvesi'ne taşıyabilirsen, onunla yetiştirmene izin vereceğim." dedi.
Qin Nan bunu söylemeye cesaret ettiğine göre, aklında bazı numaralar vardı.
Ancak Qin Nan'ın henüz Savaşçı Atalar Alemi'ne bile ulaşmamışken bunu nasıl başaracağını merak ediyordu!
"Başka bir sorum daha var. Bunu yapabiliyorsam, bunu özgürce kullanabilir miyim?" Qin Nan aniden bir şey hatırladı ve pat diye söyledi. Eğer onu geri getirirse, ama sadece bir günü varsa, bu onun çabasının boşa gitmesi anlamına gelir.
"Elbette, elbette, onu İnsan Zirvesi'ne taşıdığında senin olacak. İstediğin gibi kullanabilirsin!" Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı'nın gözleri parladı, "Ancak, onu taşımayı başaramazsan, bana Dao Kökenli Kristal'den Dao Kökenli Qi'yi nasıl geri aldığını söyleyeceksin."
Pubfuture'ın reklamları
"Elbette!"
Qin Nan huzursuz oldu, kalbindeki heyecanı bastırmaya çalıştı. Yere oturdu ve gizemli altın mühür aracılığıyla Dao Köken Kristali ile iletişim kurmaya odaklandı.
Ancak şu anda…
Yaşlı Ao, Yaşlı Hua ve kalabalığın geri kalanı şaşkına dönmüştü.
O…
Gerçekten yapıyor muydu bunu?
Qin Nan gerçekten kendine güveniyor muydu, yoksa aklını mı kaçırmıştı?
"Küçük Qin Nan, sana sadece yarım tütsünün yanma süresini vereceğim." Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı ekledi. Orada çok uzun süre kalmak istemezdi.
Qin Nan cevap vermedi. Göreve tamamen odaklanmıştı.
“Bu süre içerisinde ne yapabilirim? Mm?”
Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı kalabalığa baktı ve aniden bir şey düşündü. Gözlerini kıstı ve şöyle dedi, "Hey hey, dinleyin, bu Ejderha İmparatoru Klanı tarihinde ilk kez birinin Dao Köken Kristalini hareket ettirmeye çalışması! Qin Nan'ın meydan okumayı başaracağına ya da başaramayacağına dair bir bahse girelim. Ben ev sahibi olacağım!"
Bu sözler ihtiyarların ve öğrencilerin dudaklarını bükmelerine neden oldu.
Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı'nın her zaman kararlarında öngörülemez olduğunun farkında olmalarına rağmen, koşullar altında bir bahis düzenleyeceğini hiç düşünmemişlerdi.
"Başarısız olacağına bahse girerim!" diye kükredi Xuan Yue.
"Ah, fena değil, ruhu beğendim ama en azından beş yüz Hükümdar Kristali'ne bahse girmen gerekir, değil mi?" Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı yere indi ve hükümdar aurasını geri çekti.
"Ben de onun başarısız olacağına bahse girerim!"
"Aynı şekilde!"
"Ne numaraları varsa umurumda değil ama bu çok saçma!"
“……”
Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı'nın önerisiyle mekanın atmosferi tamamen değişti.
Ancak o an…
Vızıltı.
Gökler ve Yer arasında hafif bir titreme oldu. O kadar zayıftı ki kalabalıktan hiç kimse fark etmedi.
"Mm?" Dokuz Kuyruklu Hükümdar Canavarı irkildi. Dao Köken Kristali'ne doğru baktığında gözleri parladı.
Vız vız vız!
O anda titreşim daha da arttı, sanki mekan bir darbe alıyormuş gibi.
Yaşlılar ve öğrenciler de bu garip fenomenin farkındaydı ve bu durum onların boş ifadeler takınmalarına neden oldu. Hatta bazıları Monarch Kristallerini yere düşürdü ve yüksek sesli çınlamalar duyuldu.
Başlangıçta hareketli olan dojo, sonradan sessizliğe büründü.
Olabilir mi?
“Dao Kökenli Kristal, bana gel!”
Qin Nan'ın gözleri aniden açıldı ve bir kükreme sesi duyuldu.
Bunun üzerine ihtiyarlar ve öğrenciler, hayatları boyunca unutamayacakları bir sahneye tanık oldular!
ÇAT!
Dağda dehşet verici bir patlama sesi yankılandı.
Muazzam bir kuvvetin devasa dağı parçaladığı görülüyordu.
Kaya parçalarının arasından mor bir ışıkla gökyüzüne fırlayan devasa bir kristal, Qin Nan'a doğru şaşırtıcı bir şekilde hızla uçtu.
Dao Kökenli Kristal…
Kendiliğinden uçup gitmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasiaMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...