C812 - Güney Cennet Kapısı

50 13 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Sözler söylendikten sonra...

Tüm alan ortadan kayboldu.

Qin Nan'ın iradesi bedenine geri döndü.

Sanki hiçbir şey olmamış gibiydi.

Ancak Qin Nan'ın gözleri titremeye başladı ve vücudu şiddetle sarsıldı.

İnanılmaz bir şok yaşıyordu!

Hiç şüphesiz, sol gözü ve iki kolu olmayan, tanıdık bir aura yayan kadim beden, Qin Nan'a bunun İlahi Savaş Tanrısı'nın bedeni olduğunu söylüyordu!

Üstelik eksik olan sol göz ve iki kola bakılırsa vücut, vücudun geri kalan kısımlarından oluşuyordu!

Başka bir deyişle...

Eğer vücudunun geri kalan kısımlarını arıtacak olsaydı, bu onun İlahi Savaş Tanrısı'nın etiyle birleşeceği anlamına mı geliyordu?

Qin Nan'ın düşüncelerini toparlaması biraz zaman aldı.

Kendini toparladığı anda derin bir nefes aldı.

Zaten sol gözü ve iki kolu birleşerek buraya kadar gelmişti!

Eğer geri kalan vücut parçalarıyla birleşseydi, Dövüş Ruhu ve yetişimi ne kadar güçlü olurdu?

Tamamen onun hayal gücünün ötesindeydi!

Zamanı geldiğinde aslında gerçek bir İlahi Savaş Tanrısı olacaktı!

Savaşın İlahi Tanrısı'nın tam halefi olmak!

Geçmişte Savaşın İlahi Tanrısı ne kadar güçlüydü?

Bütün Canglan Kıtasında kimse ona cevabı bile söyleyemedi!

"Sakin ol!

"Sakinleşmem lazım!

"Sakin ol sakin ol!"

Qin Nan aniden kendine geldi ve düşüncelerini hemen geri çekti.

Duygularının değişimi çok hızlı olmuştu.

Bir saat sonra Qin Nan nihayet duygularını yatıştırdı.

"Sağ kolun bana verdiği parşömenin beni vücudun geri kalan parçalarına bir bütün olarak götüreceğini kim bilebilirdi!"

Qin Nan bağırdı.

Başlangıçta vücut parçalarının her yere dağıldığını düşünmüştü, bu yüzden her birini ayrı ayrı bulması gerekecekti.

"Bu arada…"

Qin Nan kaşlarını çattı, "Bahsettiği Güney Cennet Kapısı nerede olabilir?"

Savaşın İlahi Tanrısı'nın beden parçalarıyla birleşmenin kolay bir iş olmayacağını söylemeye gerek yok.

Qin Nan, İlahi Savaş Tanrısı'nın kalan vücut parçalarının arkasında bulunduğu gizemli uzayda eski bir kapı gördüğünü hatırladı. Büyük ihtimalle Güney-Cennet Kapısıydı ve İlahi Savaş Tanrısı'nın etiyle birleşebilmesi için yok edilmesi gerekiyordu.

"Bunun hakkında Xuan Yue'ye soracağım!"

Qin Nan, Güney Cennet Kapısı hakkında hiçbir fikre sahip değildi, ancak Skyhowl Kurtları kabilesinin Genç Efendisi olan Xuan Yue bunu biliyor olabilirdi. Hemen Yetiştirme Salonuna doğru ilerledi.

Salonun içi...

Cennetsel Şans Av Köpekleri ve Cennetsel Şans Faresi, 'İlüzyonsal Kalp Kasabası' olarak adlandırılan gizemli bir bölgede yetişim yaparken Mu Mu, 'Sefaletin Derinlikleri Savaş Yolu'na' girmişti. Öte yandan Xuan Yue 'Şeytani Güç Odası'na girmişti.

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin