C809 - Yetkililer Tarafından Kabul Edilen Bir Üne Sahip Olmak

59 15 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

Tüm dojo tam bir sessizliğe gömülmüştü.

Hayvanların yüzlerinde şaşkın bir ifade vardı, çünkü durumun gelişimi onları tamamen hazırlıksız yakalamıştı.

Qin Nan sadece son birkaç bin yılda ilk insan öğrenci olmakla kalmadı, aynı zamanda müthiş bir statüye sahip bir iç öğrenciydi!

Ayrıca şef, Xuan Yue'nin Qin Nan'ın hizmetkarı olmasını mı istemişti?

Qin Nan bile işin bu noktaya gelmesini beklemiyordu.

"Şef ne düşünüyor?"

Qin Nan kaşlarını çattı.

Tam o sırada öfkeli bir ses göğe yükselerek sessizliği bozdu.

“Şef, buna katılmıyorum!”

Bağıran kişi, şu anda öfkeli bir ifade takınan ve gözlerinden kızıl bir ışık yayılan Xuan Yue'den başkası değildi.

Şaka mı yapıyorsun!

Ben, Skyhowl Kurt Kabilesi'nin Genç Efendisi, dördüncü sınıf Tian seviye Dövüş Ruhu'na eşdeğer bir soya sahip olan Usta Xuan Yue, önemsiz bir insanın hizmetkarı olmak zorunda mıydım?

Bunu nasıl kabul edebilirdi!

Dövülerek öldürülse bile asla razı olmazdı!

"Kabul etmiyor musun?"

Havadaki mor ejderha homurdandı ve kuyruğunu salladı. Bunu takiben, bir yarıktan muhteşem bir kuyruk ortaya çıktı ve muazzam bir güçle aşağı doğru sallandı.

PAT!

Xuan Yue'nin soyundan olmasına rağmen, sanki az önce ağır bir darbe yemiş gibi figürü ejderha gücü tarafından hızla geriye savruldu.

Ancak...

İfadesi aynıydı, gözleri parlak bir ışıltı yayıyordu.

Peki ya ejderha gücünle beni bastırmaya çalışıyorsan?

Usta Xuan Yue'nin omurgasını asla kırmaz!

Ölüm anlamına gelse bile asla kabul etmezdi!

Bunu gören mor ejderhanın gözleri kurnaz bir tilki gibi titreşerek sesini Xuan Yue'ye iletti, "Evlat, itaatkar ol ve iki yıl boyunca onun hizmetkarı ol. İki yıl içinde seni hemen çekirdek öğrenci yapacağım. Bununla birlikte eğer teklifi kabul etmezsen başkasına sormaktan başka çarem kalmaz…”

"Ne dedin? Çekirdek... Çekirdek mürit?"

Xuan Yue'nin kalbindeki öfke, teslim olma isteksizliği ve sağlam omurgası şu anda mevcut değildi. Sesi bile kekelemeye başladı.

Söylemeye gerek yok, Dragon Emperor Klanı'nın bir çekirdek müridinin statüsü çok eziciydi. Şu anda tüm Dragon Emperor Klanı'nda yirmiden az çekirdek mürit vardı! Dahası, sadece çekirdek müritlerin efsanevi On Bin Canavar Bahçesi'nde eğitim görmesine izin veriliyordu!

Xuan Yue'nin hayali beş yıl içinde Ejderha İmparatoru Klanının çekirdek öğrencilerinden biri olmaktı!

Kalbi şiddetli bir şekilde çarpmaya başladı.

Bu kışkırtma çok fazlaydı!

"Bahsettiğim buydu. Peki katılıyor musun?”

Mor ejderha yüzünü düzeltti.

“Peki, öksürük öksürük…”

Xuan Yue öksürdü ve dişlerini sıkarak bir süre mücadele ettikten sonra şöyle dedi, "Sana söz veriyorum! Sadece iki yıl, ben, Usta Xuan Yue, gerektiğinde eğilip boyun eğebilirim veya dik durabilirim!"

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin