C822 - Monarch Sıralamasında İlk Üçe Karşı Mücadele

44 11 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'ın reklamları

"Ne sürpriz, böyle olacağını beklemiyordum. Ancak, çok şok edici olduğu için spekülasyonumu doğrulamam gerekecek, böylece hata yapmadığımdan emin olabilirim." Yaşlı beyaz saçlı adam bir plan yaparken kalbinde mırıldandı.

"Qin Nan."

Yaşlı beyaz saçlı adam şaşkınlıktan kurtulup Qin Nan'a doğru baktı.

"Hımm? Kıdemli, kaderim için verilen sınavı geçtim mi?"

Qin Nan düşüncelerini toparlarken sordu.

Tüm sırları Monarch Sıralaması'na ifşa edilmiş olsa da, çok güçlü olduğu için onlara göz atmasını engellemesi imkansızdı. Ayrıca, Monarch Sıralaması'nın ona karşı düşmanca olmadığı anlaşılıyordu, aksi takdirde çoktan harekete geçmiş olurdu.

"Mm, kaderin ve Savaş Ruhun geçti, bu yüzden sadece son kısım kaldı." Yaşlı beyaz saçlı adam kıkırdadı ve devam etti, "Son sınav gücünü test etmek olacak. Aynı kültürlere sahip birkaç kişiyi senin rakibin olarak ayarlayacağım. Yenilmediğin sürece, bu senin zaferin."

"Elbette!"

Qin Nan tereddüt etmeden başını salladı. Savaşlar her zaman onun favorisiydi.

Yaşlı beyaz saçlı adam parmağını şıklattı ve manzara hızla değişti. Longhu Sıradağları, yoğun ormanlarla çevrili eski bir dojo ile değiştirildi.

"Rakipleriniz oldukça güçlü. Kendinizi önceden hazırlamalısınız."

Yaşlı beyaz saçlı adam dedi.

"Oldukça güçlü mü?"

Qin Nan, figürü dojoya inmeden önce kaşlarını kaldırdı. Yere oturdu ve düşüncelerini geri çekti.

Bunu gören yaşlı beyaz saçlı adam başını kaldırıp önündeki havaya hafifçe vurarak uzaklara doğru bir ışık huzmesi gönderdi.

...Bu arada ıssız bir bölgede...

Çıplak ayaklı ufak tefek bir figür kavurucu kumların üzerinde yavaşça yürüyordu. Çekici yüzü soğuk bir katil niyetle doluydu.

Orta Kıta'daki herhangi bir çiftçi burada olsaydı şok olurdu.

O, Hükümdar Sıralamasında üçüncü sıradaki eşsiz dahiden başkası değildi, Büyücü Qian Qian!

Büyücü Qian Qian aniden bir rozet çıkarıp baktı ve ağzından çıkanlarla gözleri büyüdü.

"Nadir bulunan ortaya çıktı mı?"

Hatta etrafında Savaş Hükümdarları varken bile, hiç bu kadar şok olmamıştı.

Ancak, Monarch Sıralaması birinden nadir olan olarak bahsediyorsa, yeteneği ne kadar korkutucu olurdu? Bunu nasıl ciddiye almazdı?

“Amitabha, sanırım sen de haberi aldın?” Chen Zilai'nin sesi de duyuldu, “Monarch Sıralaması'nın talimatına göre, yetiştiriciliğimizi bastırmalı ve nadir olanla savaşmalıyız.”

"Üçümüz aynı anda mı?"

Büyücü Qian Qian irkildi.

"İlginç." Shi Qingfan'ın sakin sesi duyuldu, "Aynı yetiştirmelerle aynı anda üçümüzle yüzleşebilecek kadar yetenekli olan bu nadir kişiyi görmek için sabırsızlanıyorum."

"Ben de gideceğim!" Büyücü Qian Qian'ın gözleri parladı.

Shi Qingfan'a ek olarak, Büyücü Qian Qian ve Bilge Chen Zilai de aynı düşünceleri paylaşıyordu!

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin