C817 - Zorlu Düşmanların Girişi

55 12 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'ın reklamları

"Bu iki insan büyük ihtimalle çok güçlü!"

"Elbette, Ejderha İmparatoru Klanı binlerce yıldır insan müritleri işe almamıştı. Eğer bunu başarabildilerse, Savaş Ruhlarının rütbeleri en azından dördüncü sınıf Tian rütbesinde, hatta beşinci sınıf Tian rütbesinde olmalı!"

"Ne kadar da çok dahi var!"

"......"

Qin Nan ve Mu Mu anında kalabalığın ilgi odağı haline geldiler.

Bunun başlıca nedeni, birçok insan dehasının Ejderha İmparatoru Klanı'na katılmaya çalışmış olmasıydı, ancak hiçbiri başaramamıştı. Bu nedenle, Ejderha İmparatoru Klanı tarafından kabul edildikleri için, bilinçaltında Qin Nan ve Mu Mu'nun olağanüstü yeteneklere sahip olduğunu varsaydılar.

Xuan Yue dudaklarını büktü. Güçlü kıçım, bunu sadece şefle olan ilişkileri sayesinde başardılar!

Mu Mu'nun yüzü yorumları duyduğunda kızardı. Ancak, mahcup ifadesi oldukça sevimliydi, bu yüzden birçok dahinin gözlerinin parlamasına neden oldu.

Qin Nan, kalabalığı sol gözüyle gizlice tararken sakin bir ifade takındı.

"Etkileyici, çok etkileyici."

Qin Nan içinden haykırdı.

Üçüncü sınıf Tian rütbeli Dövüş Ruhlarına sahip yirmi dahi, ikinci sınıf Tian rütbeli Dövüş Ruhlarına sahip yetmiş altı dahi ve Bai Xingyang ve Xuan Yue ile karşılaştırılabilecek dördüncü sınıf Tian rütbeli Dövüş Ruhlarına sahip iki dahi görmüştü ve büyük ihtimalle bunlar da İki Yıldızlı bir Gruptan geliyordu.

Üstelik her dehanın, ölçülemez auralara sahip, oldukça güçlü bir yetiştirilmesi vardı.

"Henüz herkes gelmedi, ama güçleri şimdiden bu kadar etkileyici. Daha sonra kaç tane dahi bulacağım?" diye mırıldandı Qin Nan.

Sanki varsayımını kanıtlamak istercesine, dojonun üzerinde birdenbire sayısız figür belirmeye başladı. Onlara liderlik eden genç adamın soğuk bir ifadesi ve korkutucu bir aurası vardı, bu da kalabalığın dikkatini hemen çekti.

"Bu Kaos Tarikatı!"

"Kaos Tarikatı'nın bu yıl işe aldığı dahinin adı Guan Hu; dördüncü sınıf Tian rütbeli bir Savaş Ruhu'na sahip! Yasalara Aykırı Savaş Kutsal Alemi yetiştiriciliğiyle birinci sınıf bir Savaş Atasıyla savaştığı ve berabere bittiği söylendi!"

Kalabalık arasında bir karışıklık yaşandı.

Hatta Qin Nan'ın yanında duran Xuan Yue ve Bai Xingyang bile onu incelemeye başladılar.

Değerli bir rakip olacak!

"Kaos Tarikatı mı?"

Qin Nan, Guan Hu'ya daha yakından baktığında şaşırdı. Wuliang Dağı'nda öldürdüğü Dokuz Gölge Savaşçı Atasının Kaos Tarikatı'ndan biri olduğunu hâlâ hatırlayabiliyordu. Mu Mu da neredeyse Kaos Tarikatı'nın yeni bir müridi olacaktı.

Bu sırada büyük bir patlamanın ardından bir başka grup yetiştirici korkunç auralarla dojoya indi.

Onların varlığı Kaos Tarikatı'nın varlığına benziyordu!

"Kalpsiz Tarikat'ın insanları!"

"Bu ikisi Kalpsiz Tarikat'ın yeni işe aldığı dahiler, isimleri Yu Xue ve Yu Bing, her biri dördüncü derece Tian rütbeli Dövüş Ruhu'na sahip! Onlar gerçek kız kardeşler, bu da onların yetiştirmelerini birleştirmek için yasak bir teknik kullanmalarına izin veriyor!"

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin