C839 - Bir Savaşçı Atanın Yolu

27 9 0
                                    

Eşsiz Savaş Ruhu

Pubfuture'ın reklamları

ÇAT!

Kan damlası Qin Nan'ın boğazına girdiği anda, ezici bir güçle patladı.

Güç son derece saftı ve büyük faydaları vardı. Göz açıp kapayıncaya kadar Qin Nan'ın uzuvları ve kemikleriyle birleşmişti ve güçlendirilirken bir dizi çatlama sesi çıkarmıştı.

Ayrıca, Lin Xiao, Demonic Qilin'den biriydi. İlkel kanı, Qin Nan'ın bedeniyle birleştikten sonra inanılmaz değişiklikler getiren kabilenin özel özelliklerini içeriyordu.

"İlahi Savaş Savaş Kutsal Alemi, daha ne bekliyorsun?"

Qin Nan aniden gürültülü bir kükreme sesi çıkardı.

Daha önce, yarı-İlahi Savaş Savaşçı Kutsal Alemi'nin bir yetiştirilmesini başarmıştı. Başka bir deyişle, kavrayışı zaten oradaydı, ancak onu destekleyecek muazzam bir güçten yoksundu.

Vızıldamak!

Qin Nan'ın bedeni sanki bir tür zekaya sahipmiş gibi muazzam gücü emiyormuş gibiydi.

Vücudunun içindeki kutsal güç, ileriye doğru genişledikçe parlak bir şekilde parladı ve sonunda sınıra ulaştı.

Kutsal kuvvetin onbinlerce ırmağı!

Vızıltı!

Gökyüzünden bir dizi uluma duyuluyordu, her taraftan hayali hayaletler beliriyor ve Qin Nan'ı öldürmeye çalışıyorlardı.

Kendine özgü bir âleme ulaşmaya çalışmak affedilemezdi!

"Beni durdurmaya mı çalışıyorsun?"

Qin Nan elini salladı ve parlak altın bir ışıltı yayan altın mührü çağırdı.

Figürler hareketlerini durdurdular, bir adım daha ileri gitmeye cesaret edemediler.

"Hala daha fazlasını mı istiyorsun?"

Qin Nan'ın sağ eli Cennet Parçalayan Kılıç'a dönüştü ve buzlu bir aura dışarı sızdı. Hayaletlerin formuna rağmen, aura hala onlara kilitlenebiliyordu.

ÇAT!

Bunun üzerine hayali hayaletler çekilip göklere ve yere dağılmayı seçtiler.

Onu koruyan iki nihai eser varken, nasıl bir şansları olabilirdi ki?

O anda Qin Nan'ın vücudu şok edici bir değişim yaşadı.

Göklerin ve yerin varlığını aşan eşsiz bir aura bedenini doldurdu ve onun dünyanın kısıtlamalarından kurtulmasını sağladı.

Bunun dışında, İlahi Savaş Tanrısı'nın gücünün üç akımı hızla genişledi ve beş akıma dönüştü.

"İlahi Savaş Savaş Kutsal Alemi inanılmaz derecede farklı hissettiriyor." Qin Nan'ın gözleri şaşkınlıkla titredi. Vücudunun içindeki gürleyen gücü hissedebiliyordu. Artık birinci seviye bir Savaşçı Progenitor'dan bahsetmiyorum bile, ikinci seviye bir Savaşçı Progenitor'u kaba kuvvetle öldürebilirdi.

Eğer Qin Nan bunun yerine Sıkıntıyı seçerse, büyük ihtimalle hemen dördüncü veya beşinci seviye Dövüş Ataları Alemi'ne yükselirdi.

"Ama henüz son değil."

Qin Nan düşüncelerini geri çekti ve odağını bedenindeki Kutsal Güç ve Savaş Tanrısı'nın gücüne çevirdi.

Artık İlahi Savaş Savaş Kutsal Alemi'ne ulaştığına göre, yeterli güce sahip olduğu sürece kolayca bir Savaşçı Öncüsü olabilirdi.

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin