C846 - Atılımları Seyretmek

25 5 0
                                    

Eşsiz Savaş Ruhu

Pubfuture'ın reklamları

"Sana Cennetten Cehenneme düşmenin nasıl bir şey olduğunu öğreteceğim!"

Qin Nan altın işaretli bir düşünceyi gönderirken sırıttı.

…Bu arada orta seviyedeki bir mağaranın içinde…

Xuan Yue'nin yüzündeki gülümseme, şaşkın bir ifade takınırken sertleşti, "Neler oluyor? Qi neden zayıflıyor?"

Bir süre sonra aklını başına topladı ve "Tamam, yine de öncekinin iki katı." dedi.

Bu düşünceyle yüzündeki gülümseme yeniden belirdi.

Ancak Dao Origin Qi akımı hızla küçülerek önceki boyutunun sadece yarısına indi.

"Mm? Neler oluyor? Neden sadece bu kadar?"

Xuan Yue korkmuştu.

Dao Origin Qi'si orta seviye bir mağaranın sağladığı normal miktardan hala fazla olmasına rağmen, önemli ölçüde daha azdı.

Bu sadece kabusun başlangıcıydı, aldığı her nefesle birlikte Dao Origin Qi miktarı önemli ölçüde azalıyordu.

Birkaç nefes sonra orta seviye bir mağara seviyesine geri dönüldü.

"Ne oluyor lan?"

Xuan Yue sonunda sıkıntılı bir ifade takındı, alnında birkaç damla soğuk ter birikti.

Peki bu noktaya nasıl gelindi?

Ancak, burada durmadı. Dao Origin Qi akışı küçülmeye devam etti... ve sonunda, mağarada sadece çok az bir miktar yüzdü ve cansız bir görüntü oluştu.

Xuan Yue tamamen şaşkına dönmüştü.

Ne!

Bu nasıl bir saçmalıktı!

Orta büyüklükteki bir mağaradan gelen suyun orijinal miktarının sadece binde biri mi kaldı?

Bunun üzerine Qin Nan başını iki yana salladı ve dikkatini Mu Mu ve Bai Xingyang'ın figürlerine çevirdi.

Sıralamada ilk yükselenin Bai Xingyang olduğu anlaşılıyor!

Bedeninde, kutsal gücü tek bir güçte birleştiren, belirsiz bir ata gücü akımı üretildi.

Bai Xingyang'ın yüzü kızarmaya başladı.

Kavradığı Savaşçı Atalar Diyarı niyeti çılgınca serbest bırakıldı, belirsiz atalar gücüne daldı ve kutsal güçle başarılı bir şekilde birleşmesini sağladı.

Bunu gören Qin Nan'ın gözleri parladı ve mor kristali kontrol ederek daha fazla Dao Kökenli Qi'yi Bai Xingyang'ın mağarasına aktardı.

ÇAT!

Bai Xingyang'ın vücudunda şok edici bir patlama meydana geldi.

Kutsal güç, Savaş Niyeti vb. dağıldı ve Savaş Ataları Alemi aurasına sahip simsiyah bir tohum üretildi.

Savaş Tohumu oluşmuştu!

"Oh be!"

Bai Xingyang gözlerini açtı ve rahatlamış bir şekilde iç çekti, ellerini bir araya getirirken gözleri şüphelerle doluydu, "Bu süreçte bana yardımcı olan kıdemli kim? Benim adım Bai Xingyang. Kıdemlinin yardımı için minnettarım. Şu anda fazla zamanım yok. Sıkıntıyı tetiklemek için İlahi Ejderha Uzayına gitmem gerekecek!"

Bai Xingyang, eğer aniden gelen Dao Origin Qi'si olmasaydı, bu sefer rütbe atlayamayacağının farkındaydı.

Vızıldamak!

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin