EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'ın reklamları
"Kalabalığı korkutmak için gelmeden önce baskısını serbest bırakıyor. Ejderhamın gücü bile onun varlığıyla biraz kısıtlanıyor, bu canavarın inanılmaz bir kan bağına sahip olduğu anlaşılıyor!"
Bu düşünce Qin Nan'ın aklından geçti.
Bunun ardından gökyüzünden dojoya yirmi iki figür indi.
Kalabalık hemen onlara doğru baktı.
Bir bakışın ardından herkes derin bir nefes aldı.
Yirmi biri yaralar ve kanla kaplıydı, Qin Nan'ın daha önce tökezlediği Leopar Çizgili Ejderha kabilesinden beyefendi de dahil. Gözleri büyük bir dehşetle doluydu, sanki az önce bir felaket yaşamışlardı.
Karşılarında genç bir adam duruyordu.
Genç adamın koyu ten rengi ve kan çanağına dönmüş bir çift gözü vardı. Saçları topuz yapılmıştı ve ağzını açtığında, bir çift altın diş belli belirsiz görülebiliyordu. Bu arada, sırtında vahşi auralara sahip iki devasa kılıç taşınıyordu!
Yirmi bir canavarın yaralanmasının sebebi oydu!
Aynı zamanda canavarca aurasını kalabalığa salan da oydu!
"Haha..."
Genç adam etrafı incelerken soğuk bir gülümseme takındı, sonra yüzünü düzeltti ve ağzını kocaman açtı.
KÜKREME!
Gökyüzüne bir kükreme!
Dojoda sanki her an gökyüzünü parçalayacakmış gibi bir dizi patlama yaşandı.
PAT! PAT! PAT!
Dojodaki pek çok canavar, sanki büyük bir darbe almış gibi, ağızlarından kan damlayarak geriye doğru devrildiler.
Kükreme sadece sıradan bir kükreme değildi, aynı zamanda büyülü bir güç içeren bir hareketti!
"Skyhowl Kurt!"
"Bu Skyhowl Kurdu!"
"Ve onun soyu normal Skyhowl Kurtlarından bile daha üstün!"
"Acaba Skyhowl Kurt kabilesinin Genç Efendisi burada mı?"
Sayısız şaşkın ses duyulabiliyordu.
"Aman Tanrım! Bu Skyhowl Kurdu! İlk otuzda yer alan bir canavar! Her biri doğumlarından beri Dövüş Hakimiyeti Diyarı'nın bir yetiştiriciliğine sahip——" Qin Nan'ın vücudundaki iki tazı, kuyruklarına basılıyormuş gibi çığlık atarak patladı.
"Skyhowl Kurt mu?"
Qin Nan hafifçe irkildi, ardından sol gözüyle genç adamı inceledi ve kanının kızıl ışık halkaları yaydığını gördü -dört tane!
Başka bir deyişle, Skyhowl Wolf'un soyu, dördüncü sınıf bir Tian rütbeli Dövüş Ruhu'na eşitti!
Karşılaştırıldığında, bir dakika önce dojoya gelen Man Wu'nun soyunda yalnızca iki kırmızı ışık halkası vardı, dolayısıyla bu, ikinci sınıf Tian seviyeli Dövüş Ruhu'na eşdeğerdi!
Diğer canavarlara gelince, çoğu yalnızca tek bir kızıl ışık halkasına sahipti!
Üstelik aynı klanda bile klan üyelerinin soyları da farklı şekilde sınıflandırılıyordu. Ejderha kabilesinde bile bazı ejderhalar, Xuan dereceli veya Di dereceli Dövüş Ruhlarına eşdeğer, yalnızca biraz daha zayıf soylara sahipti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasiaMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...