C840 - Dao Köken Odası

24 9 0
                                    

Eşsiz Savaş Ruhu

Pubfuture'ın reklamları

Gece esintisi Qin Nan'ın gözleri parıldarken esti, "Şimdi fikrim var, ancak sorun şu ki, benim yetiştirilmem hala İlahi Savaş Savaş Kutsal Alemi'nde. Savaş Ataları Alemi'ne yükselmek için büyük bir gücün desteğine ihtiyacım olacak..."

Bu gerçekten zor bir sorundu.

Qin Nan'ın İlahi Savaş Ruhu şu anda ikinci sınıf Tian seviyesinde olsa da, Qin Nan'ın Savaşçı Öncü Alemi'ne yükselmek için yeterli Qi'yi biriktirmesi uzun zaman alacaktı.

Ayrıca Qin Nan sıradan yolu izlemiyordu.

“Orta Kıta'nın yetiştiricileri normalde inzivaya çekilip ilerlemelerini sağlayacak kutsal yerleri yasak bölgelerde bulurlardı.”

Qin Nan düşündü.

Acaba o da bir yolculuğa çıkıp onu aramaya mı çıksa?

Qin Nan aniden bir şeyi hatırladı, "Dao Köken Odası'nı nasıl unutabilirim?"

Dao Köken Odası, Ejderha İmparatoru Klanı tarafından, öğrencilerinin Savaşçı Atalar Diyarı'na yükselmeleri için bol miktarda en saf Qi'yi biriktirmek amacıyla inşa edilmiştir.

Sonuçta, Ejderha İmparatoru Klanı'nın çok fazla öğrencisi vardı ve bu yüzden rütbe atlamayı planlayan hepsinin maceraya çıkmasına izin vermek imkansızdı.

Qin Nan Her Şeyi Bilen Parşömeni çıkardı ve içindekilere bir göz attı, “Dao Köken Odasının açılmasına daha on gün var. O zamana kadar burada, İnsan Zirvesi'nde kendimi geliştirmeliyim.”

Bunları söyledikten sonra gözlerini kapattı.

ÇAT!

İlahi Savaş Ruhu sırtından çıktı ve birkaç düzine li'lik bir alanı kaplayan korkunç bir emilim gücü serbest bıraktı, çevredeki Qi'nin şaşırtıcı bir şekilde ona doğru hücum etmesine neden oldu.

Qin Nan'ın aurası da titreşmeye başladı.

Zaman hızla geçti. On gün nispeten çabuk geçti.

"Zamanı geldi!"

Qin Nan gözlerini açtı ve aurasını geri çekti, ardından İnsan Zirvesi'nden titrek bir ışıkla ayrıldı.

……

……

Dao Köken Odası, Yetiştirme Zirvesi'nin tepesinde yer alıyordu.

Bu özel günde, Qin Nan'ın dışında, Ejderha İmparatoru Klanı'na yeni katılmış ve buraya doğru yola çıkan birçok Dövüş Kutsal Alemi'nin en üst düzey öğrencisi vardı.

"Çok fazla insan!"

Qin Nan dağın eteğinde durdu ve Savaş Tanrısı'nın sol gözüyle etrafına baktı, onu şaşkına çevirdi.

Onun dışında orada otuzdan fazla öğrenci daha vardı.

Bunun ardından Qin Nan salonları ve ormanları geçerek Dao Köken Odası'nın bulunduğu yere ulaştı.

Zirvede bir dojo vardı.

Dojo büyük değildi, sadece yüz zhang çevresi olan bir alanı kaplıyordu. Tamamen mor renkteydi, etrafına dev canavar heykelleri yerleştirilmişti, bu da kutsal bir görünüme neden oluyordu.

Bu arada birçok öğrenci dojoya doluşmuş, yüksek sesle birbirleriyle konuşuyorlardı.

"Bu sefer en üst sıraya yerleşebileceğimden emin değilim!"

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin