C843 - Zorlu Yaşlı Hua

24 5 0
                                    

Eşsiz Savaş Ruhu

Pubfuture'ın reklamları

Bağıran kişinin Yaşlı Hua olduğu ortaya çıktı.

"Sabrınız mı tükeniyor?"

Qin Nan arkasını dönüp, "Yaşlı Hua, ne oldu? Hiçbir kuralı çiğnediğimi sanmıyorum." dediğinde gözleri parladı.

Kalabalık da irkildi.

Neler oluyordu?

Qin Nan ile Yaşlı Hua arasındaki atmosfer onlara neden garip geldi?

Aniden, kalabalığın bir kısmı on gün önce Ticaret Salonu'nda gerçekleşen bir şeyle ilgili haberi hatırladı. Hua Jian, Mentorluk Yaşlısının Qin Nan'ı seçmesini sağlamaya çalışıyordu, ancak Qin Nan bunu korkunç bir Dövüş Becerisi Yeteneği sergileyerek çözmüştü.

Olabilir mi?

Öğrencilerin gözleri parladı.

“Qin Nan.” Yaşlı Hua şaşırtıcı bir şekilde sesini Qin Nan'a nazik bir şekilde iletti, “Hua Jian'ın yargılama sırasında seni seçmemi istediğini biliyor musun? Ancak, onun isteğini yerine getirmedim. Qin Nan, gösterdiğin güce bakılırsa, kesinlikle parlak bir geleceğin olacak.”

"Yaşlı Hua ne ima ediyor? Lütfen açık olun."

Qin Nan sakin bir şekilde cevap verdi.

"Hehe, oldukça basit." Yaşlı Hua devam ederken gülümsedi, "İnsan Zirvesi'nin Hükümdar Sanatlarını sattıktan sonra on binin üzerinde Hükümdar Kristali kazandığını duydum, değil mi? Son zamanlarda bir esere gözüm takıldı, ancak param tükeniyor. Endişelenme, burada Ejderha İmparatoru Klanı'nda herhangi bir sorunla karşılaşırsan, beni aramaktan çekinme..."

Bunu söylerken düşünceli bir ifade takındı.

Yaşlı Hua bir yaşlı olduğu için, bu gibi durumlarla başa çıkma konusunda deneyimliydi. Hua Jian'ın emrini yerine getirmek aptallık olurdu, bu yüzden Qin Nan'ı kendisi dönüştürmeyi planlamıştı, böylece onun aracılığıyla Monarch Kristallerine erişebilirdi, bu da Hua Jian'ın ona bir iyilik borçlu olmasına neden olurdu!

Qin Nan'ın teklifini kabul edeceğinden emindi.

"Hehehe, Yaşlı Hua, neden sadece Monarch Kristallerimi istediğini söyleyemedin? Üzgünüm, sana Monarch Kristallerini vermem mümkün değil. Lütfen başkasına sor!' Qin Nan boş bir kahkaha attı ve cevapladı.

Bu yaşlı adam kesinlikle bir şeyler karıştırıyordu.

Yaşlı Hua'nın ifadesi sertleşti. Qin Nan'ın teklifini reddetmesini beklemiyordu!

Gerçekten Hua Jian ile aynı olduğunu mu düşünüyordu?

O, büyük yetkiye sahip bir ihtiyardı!

Onunla başa çıkmak için kullanabileceği bir sürü şey vardı!

Öğrencilere gelince, ikisi arasında ileri geri bakıştılar. İkisinin İlahi Duygularıyla iletişim kurduğunu açıkça biliyorlardı.

Ancak içeriği konusunda hiçbir fikirleri yoktu.

"Qin Nan!"

Yaşlı Hua aniden gür bir sesle bağırdı, birçok kişiyi korkutarak, "Bence, gücünde bir sorun var. Sadece birinci sınıf Tian rütbeli bir Savaş Ruhu ile eşsiz bir Savaş Kutsal Alemi elde etmen mümkün değil! Bu nedenle, şimdi Dao Köken Odası'nda en üst seviye bir yer almanın yasak olduğunu ilan ediyorum!"

Qin Nan'ın yüzü anında donuklaştı.

Kalabalık şaşkınlığa uğramıştı.

Bir sorun mu var? Birinci sınıf Tian rütbeli bir Dövüş Ruhu mu?

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin