C799 - Eşsizin Tanımı!

76 17 3
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'a göre reklamlar

“Ben Doğu Kıtasının haydut bir yetiştiricisiyim. İnsanlar benden Doğu Kutbu Savaş Kutsalı olarak söz ediyor. Bereketlerimi iletmek için buradayım!”

Yaşlı, beyaz saçlı bir adam yüzünde bir gülümsemeyle öne çıktı. Başka bir Dövüş Kutsal Alemi uzmanı!

“HAHA, ben aynı zamanda Doğu Kıtasının haydut bir uygulayıcısıyım. İnsanlar bana Sekiz Kuvvetin Savaş Kutsalı demeyi seviyorlar! Tarikat Lideri Qin, uzun bir hayat yaşasın…”

“Burada olma şansına sahip olacağımı hiç düşünmezdim, Tarikat Lideri Qin, umarım sen…”

Hepsi Doğu Kıtasının ünlü Dövüş Kutsalları olan güçlü haydut gelişimciler dışarıdan salona girdi!

...Bu sırada...

Tarikat Lideri Salonunda tam olarak yirmi Dövüş Kutsal Alemi uzmanı vardı!

Her ne kadar auralarını kasıtlı olarak bastırmış olsalar da, bastırma hala salonun duvarlarında çatlakların oluşmasına neden oluyordu.

Ancak bunun ardından kalabalık başka bir şok edici manzaraya tanık oldu.

Salonun dışına çıkan yüzlerce haydut gelişimci vardı ama salona girmediler. Bunun yerine hepsi heyecanla Qin Nan'a baktı.

Yetiştirmelerinin çoğu Kutsal Dövüş Alemindeydi ve Dövüş Hakimiyeti Alemi minimum düzeydeydi.

“Kıdemli Qin Nan mı? Davet edilmeden geldim. Sadece Tarikat Lideri Qin'e dualarımı iletmek istiyorum, olur mu?"

"Öhööööö Kıdemli Qin Nan, lütfen bize bir şans ver!"

“Kıdemli Qin Nan, içeri girebilir miyim?”

Kalabalık tamamen şaşkına dönmüştü.

Bu bir şaka mıydı?

Sadece Gökyüzü Kavuran Antik Krallık ve Doğu Kıtasındaki Kutsal Dövüş Alemi uzmanları gelmekle kalmamıştı, hatta salona girmek için Qin Nan'ın onayını isteyen yüzlerce Dövüş Majesteleri ve Dövüş Hakimleri bile vardı.

Bu uygulayıcıların son derece gergin olduklarını çok az biliyorlardı.

Haydut yetiştiriciler için Qin Nan'ın varlığı gökyüzünde yüksekte asılı bir yıldız gibiydi. Onu şahsen görmek son derece zordu ve bunu yapmak tam bir şerefti!

“Hepiniz babamın doğum gününe katılmak ve onu kutsamak için harika bir yolculuk yaptınız. Senin nezaketini nasıl reddedebilirim?” Qin Nan salonun dışındaki uzmanlara baktı ve yumruklarını birleştirdi, "Hepsini içeri alın. Ancak aşağı bölge Doğu Kıtası'na hiç benzemiyor, bu yüzden sizi büyük bir sıcaklıkla karşılayamadığımız için bizi affedin..."

"Emin misin?"

Bunu duyan haydut yetiştiricilerin gözleri sevinçle parladı.

Bunu takiben figürleri sürekli olarak salona akın etti.

"Ben Aslan Kral Dövüş Majesteleri'yim, kutsamamı yapmak için buradayım!"

"Ben Beş Kılıç Dövüş Majesteleriyim, kutsamamı yapmak için buradayım!"

“Ben Jade Martial Majesteleri, buraya…”

Dövüş Majesteleri Alemi uzmanları birbiri ardına (ardından Dövüş Hakimiyeti Alemi uzmanları tarafından) kutsamalarını sundu ve sonuçta ortaya şaşırtıcı bir manzara çıktı. Herkesin sırasını alması için bir tütsü yakma süresi gerekiyordu.

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin