EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'ın reklamları
Birkaç kelimeden oluşan cümle Orta Kıta'nın dahilerini hayrete düşürdü.
İlk başta bunun kaderlerini değiştirecek bir harita olduğunu düşünmüşlerdi ama gerçek, beklentilerinin çok ötesindeydi.
En önemlisi, harita olmasa bile, Monarch Kristalleri veya başka hazineler bile elde ettiğinden daha iyiydi!
Yerine...
Bunun yerine Monarch Ranking'e ödeme yapması söylendi!
Ve borç on bin Monarch Kristali'ydi!
Bir yıl içinde bu sınavı geçemezse Monarch Sıralaması'ndan silinecek.
"Sen...sen...sen..." Cui Lixu sanki güçlü bir darbe yemiş gibi birkaç adım geriye gitti, gözleri kocaman açılmış ve kan çanağına dönmüştü.
Xuan Yue, sanki Cennet'ten insan dünyasına inmiş gibi hissetmiş olabilir!
Onun durumunda, Cennet'ten Cehennem'e doğru düşmüştü. Eğer Cehennem'in on sekiz katı varsa, şüphesiz şu anda on dokuzuncu kattaydı!
Puf!
Cui Lixu ağzını açtı ve bir ağız dolusu kan tükürdü.
Yaralanmamıştı ama öfkesinin baskın gelmesi sonucu olmuştu!
Qin Nan dudaklarını büktü. Monarch Envoy'un bu kadar ileri gideceğini beklemiyordu. Bunun Cui Lixu'yu bir süre rahatsız etmesi oldukça olasıydı.
Xuan Yue ve Bai Xingyang'a gelince, onlar nedense oldukça memnun hissediyorlardı.
Cui Lixu ile karşılaştırıldığında, yüz Hükümdar Kristali ödülü almaları -veya hiç ödül almamaları- bile Cui Lixu'nun muamelesinden daha iyiydi!
"Katılmıyorum! Katılmıyorum! Qin Nan beş bin Hükümdar Kristali alırken, ben beş yüzüncü rütbeye yerleştirilmeme rağmen neden on bin Hükümdar Kristali ödemek zorundayım--" Cui Lixu Hükümdar Elçisine bağırdı.
Monarch Elçisi bitiremeden sakin bir şekilde şöyle dedi: "Monarch Sıralamasının ödülleri asla sabit değildir. Ayrıca, Monarch Sıralamasına borçlu olan tarihteki ilk kişi olduğun için mutlu olmalısın."
Cui Lixu'nun vücudu bunu duyunca titremeye başladı ve neredeyse bir ağız dolusu daha kan tükürecekti.
Monarch Envoy'a göre!
Monarch Sıralamasına on bin Monarch Kristali borçlu olduğu için gurur duymalı mıydı?
Şaka mı yapıyorsun lan!
Cui Lixu'nun bilmediği şey, Monarch Envoy'un onu İlahi Duygusu ile iyice incelediğiydi. Qin Nan'a karşı iyi niyetini ifade etmeye çalışsa da, normalde asla bu kadar ileri gitmezdi. Sadece Cui Lixu ve Xuan Yue'yi onlara hatırlatmak için seçiyordu.
Mu Mu ve gizemli siyah cübbeli yetiştirici neden etkilenmedi?
Peki neden siz ikiniz hedef alındınız?
Çünkü ikiniz de Qin Nan'ı küçümsüyordunuz.
Ama, gözlerini aç ve dikkatlice bak. Bu Qin Nan, gücendirebileceğin biri değildi!
......
......
Bu arada, Touring Dojo'nun dışında büyük bir kum fırtınası vardı. Ancak, daha yakından bakıldığında, içinde güçlü auralara sahip birkaç figürün sıkıca durduğu görülebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasíaMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...