Eşsiz Savaş Ruhu
Pubfuture'ın reklamları
...Bu arada, Mavi Işıklı Tek Boynuzlu At Zirvesi'nde...
Ejderha İmparatoru Klanında, Antik Mor-Altın Savaş Ejderhası ilk zirveyi işgal etti, Dokuz Kuyruklu Gök Tilkisi ikinci zirveyi işgal etti ve Şeytani Qilin üçüncü zirveyi işgal etti. Mavi-Işıltılı Tekboynuz'a gelince, onlar dördüncü zirveye sahipti. Bu dört kabile dört büyük canavar kabilesi olarak biliniyordu.
Dağdaki konutlardan birinin içi...
"En Büyük Kardeş, Qin Nan'ın Dao Köken Odası'na gittiğine dair haber aldım. Sanırım bu seferki sorumlu büyüğün Yaşlı Hua Yinghai olduğunu düşünüyorum. Belki Yaşlı Hua'dan Qin Nan'ı seçmesini isteyebiliriz?" Hua Jian ellerini birleştirdi ve soluk tenli genç bir adama baktı.
Genç adam, Hükümdar Sıralaması'nda on üçüncü sırada yer alan ünlü Hua Dichen'di.
"Unut gitsin." Hua Dichen manyetik sesi ve gülümsemesiyle cevap verdi, "Sadece bir Qin Nan. Üç bin Monarch Crystal'ı ödemeye yanaşmıyorsa, bırak öyle kalsın. Zamanını ona harcama."
Hua Dichen'in kimliği nedeniyle Hua Jian'dan daha fazla bilgiye erişebildiğini söylemeye gerek yok.
Başlangıçta, Ejderha İmparator Klanı'nın üç otoritesi Qin Nan'a büyük umutlar besliyordu, ancak Monarch Sıralama Denemesi'ndeki sonucu nedeniyle ona olan umutlarını kaybetmişlerdi. Bunun dışında, Hua Dichen ayrıca Shi Qingfan, Bilge ve Büyücünün bir sebepten dolayı Qin Nan'ı şahsen tanıdığını biliyordu.
Bu nedenle Hua Dichen daha fazla müdahale etmeme kararı aldı.
Birincisi, sadece üç bin Hükümdar Kristali için kendine sorun çıkarmak aptalcaydı. İkincisi, Qin Nan onun için herhangi bir tehdit oluşturmuyordu, bu yüzden onunla başa çıkmak için çok tembeldi.
"Ancak…"
Hua Jian'ın söyleyecek bir şeyi varmış gibi görünüyordu.
“Sen istediğini yap ama artık bu benim umurumda değil.” Hua Dichen elini salladı.
Hua Jian hemen ikametgahtan çekildi. Dışarıya adımını atar atmaz ifadesi karardı.
Hua Dichen, Qin Nan'la ilgilenecek kadar tembeldi ama bu, Hua Jian'ın onu kolayca bırakabileceği anlamına gelmiyordu!
“Hıh, Ejderha İmparatoru Klanı'nın müritleri arasında önemli bir dahi olarak kabul ediliyorum. Hükümdar Sıralaması'nda iki bin birinci sırada olan sıradan bir insanın bana saygısızlık etmesine nasıl izin verebilirim? Qin Nan, Dao Köken Odası'nda Savaşçı Atalar Diyarı'na ulaşmaya çalışmıyor musun? Sana neler yapabileceğimi göstereceğim!”
Hua Jian bir kahkaha attı ve sesini elindeki rozete iletti.
……
……
...Cultivation Peak'in dojosunda...
Buz gibi bir niyetin eşlik ettiği sözler kalabalığın sessizliğe gömülmesine neden olmuştu.
Birçok öğrenci şaşkına dönmüştü. Mu Mu'nun yakın zamanda Dragon Emperor Klanı'nın bir otoritesi tarafından öğrenci olarak işe alındığının farkındaydılar. O da bir insan değil miydi? Neden Qin Nan ile bir tür çatışması varmış gibi görünüyordu?
"Nedir bu?" dedi Qin Nan sakince.
Mu Mu'nun buz gibi gözleri karmaşık bir şekilde parladı.
Kalpsiz Yüce Sanatın temellerinde ustalaşmıştı. Hatta Bai Xingyang ve yanındaki mürit bile onu yenememişti. Ancak, nedense, karşısındaki adamı gördüğünde, her zaman gergin ve sıkıntılı hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasíaMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...