C844 - Dao Kökenli Qi

24 5 0
                                    

Eşsiz Savaş Ruhu

Pubfuture'ın reklamları

Öğrenciler irkildi. Qin Nan'ın başını eğmesini beklemiyorlardı, ancak ikinci kez düşündüklerinde, bunun oldukça mantıklı olduğunu gördüler, çünkü onlar da aynı şeyi yapacaklardı.

Sadece Mu Mu tamamen şaşkına dönmüştü, gözleri şaşkın bir ifadeyle doluydu.

Başını indirsin mi?

O hala tanıdığı Qin Nan mıydı?

Ne olduğunu bilmiyordu!

Qin Nan neden başını bu kadar kolay eğdi?

Gitmemiş olması, henüz yenilgiyi kabul etmediğinin bir işaretiydi.

Qin Nan, Yaşlı Hua'ya karşı hala bir rakip olmasa da, Dao Köken Odası'na girerek Savaş Ataları Diyarı'na ulaşabilir ve ardından Dao Köken Odası'nı hasara uğratmak veya yok etmek için bir plan yapabilirdi.

Yaşlı Hua, Dao Köken Odası'nın sorumlusuydu, dolayısıyla eğer başına bir şey gelirse sorumlu tutulacaktı.

Peki ya Ejder İmparatoru Klanını gücendirmek?

Qin Nan bunu zerre kadar umursamıyordu çünkü burası onun için tamamen sıkıcıydı. Eğer kovulursa aldırmazdı!

Orta Kıta o kadar büyüktü ki, onun yetenekleriyle diğer gruplara kolayca katılabilirdi.

"Akıllıca bir hareket!"

Yaşlı Hua homurdandı ve kalabalığa doğru bağırdı, "Şimdi, en üst sıralardaki yerler için yarışma sınavı başlıyor, ardından orta sıralardaki yerler için yarışma sınavı geliyor!"

Savaş dojoda devam etti.

Ancak artık bu Qin Nan'ın umurunda değildi.

Sonunda, Mu Mu ve Bai Xingyang en üst kademe noktaları elde etti ve bu da Xuan Yue'nin öfkeyle titremesine neden oldu. Geriye kalan öğrencilere gelince, kısa sürede orta kademe rozetlerinin sahiplerine karar verdiler.

"Qin Nan için ne yazık..." Bai Xingyang, Mu Mu'nun bakışlarını gördüğünde bilinçsizce Qin Nan'a baktı. Savaş Ruhu dışında, Qin Nan'ın sergilediği yeteneğin herkesi tamamen geride bıraktığını kabul etmekten kendini alamadı.

Mu Mu yorum yapmadan hafifçe başını salladı.

"Şimdi, yerlerinize göre sıraya girin ve Dao Köken Odasına girmeye hazır olun!" Yaşlı Hua ellerini kaldırıp bir portal çağırırken sert bir bakışla bağırdı.

Sıranın sonunda, Qin Nan başını kaldırdı ve hemen portalın içinde yüzen bir oluşum gördü. Yaşlı Hua olmasaydı, varlığını fark edemezdi.

Vızıldamak!

Havadaki oluşum şok edici bir parıltı saçıyordu.

Havada bir dizi çatlak belirdi ve kalabalığın önünde yavaşça parlayan bir kapı oluştu. Kapının arkasında yoğun bir aurayla kaplı bir vadi vardı.

Dojoda bile herkes auranın ne kadar güçlü olduğunu hissedebiliyordu.

“Mu Mu, Bai Xingyang, vadiye girin. Dağdaki ilgili mağaralarda pozisyonlarınızı bulacaksınız!” dedi Yaşlı Hua.

Mu Mu ve Bai Xingyang bir ışık parıltısıyla portala girip kayboldular.

Bunun üzerine Xuan Yue ve öğrencileri portala girdiler, Qin Nan ise en son giren kişi oldu.

"Hıh, bugün dojoda olanlar sana sadece bir ders vermek içindi. Dışarı çıktığında seninle başa çıkmanın birçok yolunu bulacağım!" Yaşlı Hua, Qin Nan'ın sırtına bakarken homurdandı ve ardından aurasını geri çekti.

Qin Nan'a sadece bakıyordu, çünkü onun çok fazla küçümseyici davrandığını düşünüyordu.

Yaşlı biri olarak statüsü Hua Jian'dan önemli ölçüde yüksekti, ancak Qin Nan ona Monarch Kristallerini vermeye nasıl cüret ederdi? Bir çıkmaza girmeye çalışmıyor muydu!

Qin Nan'ın önceki tepkisini hatırlayınca, Yaşlı Hua kendini daha iyi hissetti.

Ancak bilmiyordu ki bundan sonra olacaklar hayatının en büyük kabusu olacaktı!

……

……

Qin Nan, Dao Origin Odası'na giren son müritti. O geldiğinde, mağaraların çoğu diğerleri tarafından ele geçirilmişti. Mağaraların girişleri, içlerine bakılmasını engelleyen oluşumlarla korunuyordu.

Pubfuture'ın reklamları

“Bu Dao Origin Odasına dağ denmeli. Buradaki Dao Origin Qi vadinin bir ürünü. Mağaralara gelince, konumları nedeniyle her biri farklı bir Dao Origin Qi kaynağına sahip…”

Qin Nan'ın sol gözünde bir parıltı belirdi ve hemen Dao Köken Odası'nın yapısını öğrendi.

"Ancak dağın içindeki şeye göz atamam. Şimdilik mağaranın içine bir göz atacağım!"

Qin Nan bir anlığına alt kattaki mağarayı seçti.

Mağara keskin bir şeyle kazılmış, bu da düzgün kenarlar elde edilmesini sağlamış. Mağaranın içinde bir futon vardı ve altında gizemli bir oluşum vardı.

“Bu oluşum, Dao Origin Qi’sini buraya yönlendiren dağa bağlıdır.”

Qin Nan, öne doğru yürüyüp futonun üzerine oturduğunda sırları bir bakışta hemen keşfetti.

O anda, oluşum çalışmaya başladı, Dao Köken Qi'sini emdi ve vücuduna yönlendirdi.

Bu, kuvveti arttıkça vücudunun sıcaklığının hızla yükselmesine neden oldu.

"Bu Dao Origin Qi gerçekten de oldukça sıra dışı."

Qin Nan başını eğdiğinde gözleri parladı ve gözünden parlak mor bir ışık yayıldı.

“Savaşın İlahi Tanrısı’nın ilk hali, Rakipsiz Savaşçı!”

Qin Nan, savaş niyeti muazzam bir şekilde artarken bir kükreme sesi çıkardı ve sol gözündeki parıltı daha da güçlendi.

Tam o sırada Qin Nan sonunda bunu gördü.

Dağın içinde on zhang yüksekliğinde ve sekiz zhang genişliğinde yuvarlak mor bir kristal duruyordu. Ondan sonsuz bir Dao Origin Qi akışı yayılıyordu ve bu daha sonra çeşitli oluşumlar tarafından emiliyordu.

"Ne inanılmaz bir hazine!"

Qin Nan şaşkına dönmüştü.

Onun tahminine göre, mor kristalin içindeki Dao Kökenli Qi en azından bir Savaşçı Ata'nın gücünü aşmıştı, hatta Savaşçı Hükümdar Alemi'ne bile eşitti.

Ejderha İmparatoru Klanı'ndan beklendiği gibi, böylesine etkileyici bir varlığa sahip olmak!

“Ancak, Dao Origin Qi’nin çoğunluğunu emmek için ne yapabilirim?”

Qin Nan kaşlarını çattı.

Mağaralar sadece özel oluşumlar aracılığıyla Dao Origin Qi'yi emiyordu. Ayrıca, mor kristal çeşitli oluşumlar ve yasak auralarla çevriliydi, böylece herhangi birinin onu kaba kuvvetle emmesi engelleniyordu. Zirvedeki bir Savaşçı Ata bile bunu başaramazdı.

Başka bir deyişle, mor kristalin kendisine Dao Köken Qi'sini göndermesini sağlayacak bir yol bulmalıydı.

Ancak, bu mor kristal o kadar bol miktarda Dao Origin Qi içeriyordu ki, bu yüzden kesinlikle kendi zekasına sahipti. Neden Dao Origin Qi'yi kolayca versin ki?

Hiç mantıklı değil!

"Hımm?"

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin