EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'ın reklamları
“Qin Nan.” Altı Ruhlu Ejderha Damar, Qin Nan’ın gözlerini açtığını gördüğünde bir sorunla karşılaştığını düşündü. “Rahat ol, seksen altı Hükümdar Sanatının hepsini öğrenmek biraz zaman alacak, birer birer——” diye tavsiyede bulundu.
Daha bitiremeden Qin Nan sakin bir şekilde gülümsedi, "Kıdemli, hepsinde ustalaştım."
Qin Nan sol elini kaldırdı ve Hükümdar Sanatlarını düzenli bir şekilde uyguladı.
Bununla birlikte, o sadece Monarch Sanatlarının temellerine hakimdi.
Gerçek bir savaş olsaydı, Monarch Sanatları konusunda henüz deneyimsiz olduğu için, sadece güçlerini serbest bırakmayı başaramazdı, aynı zamanda kendini de zor bir duruma sokabilirdi.
"Ne oluyor lan!"
Altı Ruhlu Ejderha Damarı gözlerini kocaman açtı ve küfür etti.
Benimle dalga mı geçiyorsun!
Üç gün—Qin Nan'ın tüm Hükümdar Sanatlarını öğrenmesi sadece üç gün mü sürdü?
Hatta Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar veya yarı-Tanrı bölgesinin üç fraksiyonundan Tanrı Sıralamasında yer alan dahiler bile üç gün içinde Hükümdar Sanatlarında ustalaşamazdı!
Qin Nan'ın Dövüş Becerileri Yetenekleri Canglan Kıtası'nın en iyisi olarak kabul edilebilir!
"Kıdemli, ben gidiyorum."
Qin Nan, Hükümdar Sanatlarını toplayıp İnsan Zirvesi'nden ayrılmadan önce ellerini birleştirdi.
Ayrılmadan önce İnsan Zirvesi'ne bir göz attı ve hala Mu Mu ve Xuan Yue'yi bulamadı.
“Mu Mu, duruşma sırasında olağanüstü bir performans gösterdi, bu yüzden Ejderha İmparatoru Klanı'nın bazı yetkililerinin dikkatini çekmiş olmalı, onu öğrencileri olarak işe almış olmalılar. Bu onun için iyi.” Qin Nan başını salladı. Ejderha İmparatoru Klanı'nda, üç Savaş Hükümdarı Diyarı canavarı da dahil olmak üzere birçok uzman vardı. Bu nedenle, Mu Mu'nun vücudundaki zehir aktif hale gelirse, onu kolayca bastırabilirlerdi.
Xuan Yue'nin ortadan kaybolmasına gelince, Qin Nan da şaşırmamıştı.
Daha önce, Crimson Magic Mountain Range'deki Antik Mor-Altın Savaş Ejderhası ona ters ölçeğini vermiş ve Ejderha İmparatoru Klanına gitmesi için ona ejderha kanını teklif etmişti. Bunun ardından, Ejderha İmparatoru Klanı onu içsel bir mürit olarak işe aldı. Bunun önceden planlandığı açıktı. Ancak, deneme sırasındaki sıralaması çok kötü olmasa da, çok da olağanüstü değildi, bu yüzden Ejderha İmparatoru Klanının gizemli şefi sonucundan hayal kırıklığına uğramış olmalı.
"Bu beni hiç rahatsız etmiyor."
Qin Nan omuzlarını silkti ve dev bir dağa varmadan önce Ejderha İmparatoru Klanının farklı dağlarını geçti.
Dağa Ticaret Dağı adı veriliyordu.
Bu dağda Ticaret Salonu, Müzayede Salonu, Mistik Silah Salonu, Hükümdar Sanat Salonu, İksir Salonu, Kara El Salonu vb. bulunuyordu. Bunların hepsi müritlerin birbirleriyle ticaret yapması için inşa edilmişti.
"Ben Ticaret Salonuna gitmeliyim, çünkü en fazla karı orada bulabilirim!"
Qin Nan kararını vermeden önce Her Şeyi Bilen Parşömene baktı.
Kısa süre sonra Ticaret Salonu'na vardı.
Mekan, çevresi yüz li'den fazla olan bir alanı kaplıyordu. Duvarlar soluk mavi bir parıltıya sahipti, içi ise tezgahlar ve bağıran öğrencilerle doluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasyMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...