EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'ın reklamları
Sözler göz kamaştırıcı bir şekilde vizyonuna girerken, içerikler utanç vericiydi!
"Yetiştirmek cehennem kadar sıkıcı!"
"Eğitim yolu bir sürü saçmalıktan ibarettir!"
Bu sözler, Canglan Kıtası'ndaki her bir yetiştiricinin anında değersiz olduğunu mahkûm ediyordu.
Her bir yetiştirici, gücünü geliştirmek için tüm hayatını yetiştirme yolunu izleyerek geçirmişti.
Kural buydu.
Qin Nan düşüncelerini toparladı ve derin bir nefes aldı, ardından sert bir ifadeyle okumaya devam etti.
Bu, Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar tarafından yazılmış olsa bile, eğer sadece saçmalık söylüyorsa, bunu okumak için zaman harcamasına gerek yoktu.
"Şu anda spekülasyonlarımı okuyorsanız!
"O zaman sana bir soru sorayım: Kuralları açıkça takip etmek yerine neden kendi uygulama yolunu icat etmeye cesaret etmiyorsun?'
"Örneğin, Savaş Hükümdarı Diyarı'nda, kutsal gücünüz belirli bir seviyeye ulaştığında, sonunda bir Savaş Hükümdarı Ağacı'na dönüşecek olan bir Savaş Tohumuna dönüşecektir! Savaş Hükümdarı Ağacı'nın her zhang'ı bir katmanı temsil eder, bu nedenle Savaş Hükümdarı Diyarı'nın en güçlü seviyesi yalnızca on üç zhang olacaktır!
"Eğer durum buysa, neden on beş zhang'ı hedeflemiyorsun? Ya da otuz zhang'ı?
“Savaş Ruhu Açısından!
"Geliştirmeye hevesli olanlar yalnızca Savaş Ruhları aracılığıyla Göklerin ve Yerin gücünü elde edebilirler! Öyleyse neden bir Savaş Ruhu olmadan Göklerin ve Yerin gücünü emebilen bir Savaş Sanatı icat etmiyorsunuz? Neden bir Savaş Ruhuna güvenmek zorundasınız? HAHAHA! Bu size çılgınca geliyor mu?
"Bilginize, yedi bin yıl önce birileri, bir Dövüş Ruhu olmadan da kendini geliştirmesine olanak veren bir Dövüş Sanatı icat etti!
"Şimdi, Savaş Hükümdarlarına!
“……”
Sözler tamamen saçmaydı.
Binlerce yıl sonra bile o çılgın irade kelimeler arasında dolaşmaya devam etti.
Qin Nan sanki lanetlenmiş gibi okumaya devam etti.
Sonuna kadar.
"Ancak, yapabileceğim çok şey var ve bu da kuralları çiğnemeye yetmiyor! Bunu, gelecek nesillere, notlarımı okuyan sizlere, kendinize dürüstçe sormanız için uyma konusundaki isteksizliğimi ifade etmek için yazdım.
"Kurallar çiğnenmezse, yetiştirme cehennem kadar sıkıcıdır ve yetiştirme yolu sadece bir saçmalıktır!
“Canglan Kıtası'nda sayısız dahi var, ancak öne çıkıp dünyayı şok etmeyi, gökyüzüne yükselmeyi planlıyorsanız, kuralları yıkmalı ve dünyaya dair anlayışınızı altüst etmelisiniz!
"Hiçbir şey imkansız değildir!
"Bu sadece bir cesaret meselesi!
"Delirmek!
"HAHAHAHA!"
Sanki Qin Nan, binlerce yıl önce rastgele bir gecede, bir parça memnuniyetsizlik ve kararlılıkla, çılgınca kahkahalar atarken notaları yazan muhteşem bir figür görüyordu!
"Bu…'
Qin Nan birkaç derin nefes aldı. Vücudu ter içindeydi.
Uygulama notlarını okumayı bitirmek için kelimenin tam anlamıyla tüm enerjisini harcadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasíaMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...