EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
"Garip! Bu çok tuhaf! Geçtiğimiz binlerce yıl boyunca Monarch Sıralamasının zamanından önce gerçekleştiğini hiç hatırlamıyorum, değil mi? Bu neden şimdi oluyor?”
“Monarch Sıralaması Yargılaması genellikle Dao-İlan Günü olarak bilinen Ağustos ayının on beşinde gerçekleşir. Yargılamanın daha erken gerçekleşmesi gerçekten garip!”
"Boşver, hemen dojodaki tüm yeni öğrencileri topla!"
“……”
Çeşitli kesimlerden inanılmaz bir şokla dolu sesler duyuluyordu.
Ancak, herkes hızla gerçekleşmek üzere olan Hükümdarın Sınavı Sıralamasına odaklandığından, bu sesler hemen ortadan kayboldu.
Sonuçta Hükümdar Sıralaması ve Tanrı Sıralaması, Orta Kıta'daki iki efsanevi tanrısal nesne olarak biliniyordu.
Yarı-Tanrı bölgesinin üç fraksiyonu bile büyük çaba sarf etmelerine rağmen sırlarını kavrayamamışlardı.
...Bu arada, Ejder İmparatoru Klanının İnsan Zirvesi'nde...
“Yeni müritler, dinleyin. Tütsü yakmak için gereken süre içinde dojoya gidin! Hükümdar Sıralaması Denemesi daha erken, üç gün sonra gerçekleşecek! Geç gelenlere izin verilmiyor! Geç kalanlar denemeye katılma şansını kaybedecek!”
Qin Nan, iç öğrenci rozetinden haberi aldığında şaşkına döndü.
Açıkçası, Hükümdar Sınavı Sıralamasının yarım ay erken gerçekleşmesini beklemiyordu.
“Tuhaf, Monarch Sıralaması Denemesi neden daha erken gerçekleşsin ki? Belki de Monarch Sıralaması denemeye katıldığımı bildiği için gücüme tanıklık etmek için sabırsızlanıyordur?” Xuan Yue dağa doğru ilerlerken kendi kendine mırıldandı. Qin Nan'ı görünce şaşkına döndü.
Skyhowl Wolves'tan biri olarak, koku alma duyusu oldukça olağanüstüydü. Bununla birlikte, sadece kokuya karşı hassas değildi, aynı zamanda bir bireyin gelişimini, varlıklarının neden olduğu koku ve aura değişimine göre inceleyebilirdi.
Bu nedenle Qin Nan'ın gelişiminin son on gün içinde önemli ölçüde geliştiğini hissedebiliyordu!
Gücünün bile kendisiyle kıyaslanamaz olduğunu hissetti!
“Hımm! Altı Ruhlu Ejderha Damarının etkisi olmalı!”
Xuan Yue yüzü kararırken öfkelendi ve sertçe bağırdı: "Ne bekliyorsun? Hükümdar Sıralaması Sınavı yakında başlıyor, hemen dojoya gitmemiz gerekiyor! Bu bir şaka değil, eğer zamanında yetişemezsek gelecek yıla kadar beklemek zorunda kalacağız!”
"Böylece?"
Qin Nan başını salladı ve gözlerinde bir beklenti izi belirdi.
Monarch Sıralamasının Yargılanması Mı?
Nasıl görünürdü?
Xuan Yue kendisine adaletsiz davranıldığını hissetti, bu yüzden tepkisini görünce Qin Nan'ın düşüncelerini hemen anladı. Soğuk bir sırıtış attı ve şöyle dedi: "Qin Nan, seni küçümsediğimden değil ama Hükümdar Sınavı Sıralamasında çeşitli gruplardan her yeni öğrenci hazır bulunacak. Bunlardan en az iki veya üç dahi, beşinci sınıf Tian seviye Dövüş Ruhları ile en az binlerce kişi olacak. Gerçekten onlara karşı bir şansın olduğunu düşünüyor musun?”
“Binlerce katılımcı mı?”
Qin Nan şok oldu.
Dahası, bunlar sadece binlerce sıradan yetiştirici değildi. Her birinin Dövüş Ruhu en azından birinci sınıf Tian rütbesindeydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasiMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...