C838 - İkinci Sınıf Tian Sıralaması

74 10 3
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'ın reklamları

Elindeki parıltılar çeşitli Monarch Sanatlarını temsil ediyordu.

Bazılarının şeytani auraları vardı. Bazıları soğuktu, diğerleri ise sanki bir imparator gelmiş gibi buyurgandı.

Elindeki parıltı, seksen altıncı Hükümdar Sanatı'ndan sonra kaybolan, değişmeye devam etti.

Salon o kadar sessizdi ki, yere düşen bir iğnenin sesi bile duyulabiliyordu.

Rehber Yaşlı Hua Jian ve öğrenciler tamamen şok oldular.

Qin Nan, Ejderha İmparatoru Klanına yalnızca yarım ay kadar önce katılmıştı. Gerçekten tüm Hükümdar Sanatlarını yarım ay içinde mi öğrenmişti? Dövüş Becerisi Yeteneği ne kadar inanılmazdı?

Qin Nan'ın Monarch Sanatlarını öğrenmek için sadece üç gün kullandığını bilselerdi, kesinlikle ölümüne korkarlardı. Hatta tüm Ejder İmparatoru Klanı bile büyük bir şok yaşardı.

"Hala insanların nankör ve açgözlü olduğunu mu düşünüyorsun?" Qin Nan, Mentor Yaşlı'nın sözleri sessizliği bozduğunda ona baktı.

"Bu…"

Yaşlı adamın alnı ter içinde kalmıştı.

Qin Nan, satmadan önce Monarch Sanatlarını öğrendiğinden, Human Peak'te kalan tek öğrenci olduğu için kılavuzları satması mantıklıydı. Human Peak daha fazla öğrenci toplasa bile, onlara Monarch Sanatlarını öğretebilirdi.

"Ah, Yetiştirici Qin Nan, benim hatam." Mentor Yaşlı, derin bir nefes alıp samimi bir tonda, "Önceden gerçeği araştırmadığım ve seni yanlış bir şekilde suçladığım için benim hatamdı. Umarım aldırmazsın. Lütfen beni affet." demeden önce soluk bir ifadeyle konuştu.

Zaten baştan beri kendi hatasıydı, dolayısıyla insanlara karşı önyargılı olsa bile, statüsü daha yüksek olsa bile özür dilemesi gerekiyordu.

Aslında yanlış anlaşılma yüzünden Qin Nan'ı küçük düşürüyordu.

"Bu iyi."

Qin Nan elini salladı, ifadesi sakinleşti ama her zamanki gibi soğuktu.

Bir başkası tarafından yanlış anlaşılınca insan kendini kötü hisseder.

“Hua Jian, benimle salonuma gel!”

Mentor Yaşlı, Qin Nan'ın tavrını görünce suskun kaldı. Arkasını döndü ve Hua Jian'a soğuk bir şekilde baktı.

Kendisine yalan bilgi veren de bu adamdı.

Mentor Yaşlı oldukça erdemli olmasına rağmen, aptal değildi. Bu Hua Jian'ın onu kullanmaya çalıştığı açıktı.

"Şey...elbette."

Hua Jian, Qin Nan'a sert bir bakış atmadan önce buruk bir gülümseme takındı.

Bu adamı hafife almıştı!

Planı başarısızlığa uğramakla kalmamış, hatta kendi kendini bile düşürmüştü.

Hua Jian, Rehber Yaşlı tarafından sürüklenerek götürüldükten sonra kalabalık nihayet dikkatini topladı.

"Bok!"

"Bu çılgınlık, çok kısa bir sürede tüm Monarch Sanatlarını öğrenmeyi başardı!"

"Tsk tsk, bu Qin Nan hafife alınacak biri değil!"

“……”

Bir dizi ünlem duyuldu.

Canavar kabilesi her zaman uzmanlara hayranlık duyardı ve Qin Nan'ın sergilediği Dövüş Becerisi Yeteneği onların hayranlığına layıktı.

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin