EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'ın reklamları
Ormandaki savaş niyeti yavaş yavaş dağıldı.
Qin Nan sonunda duygularını sakinleştirdi.
“Güney-Cennet Kapısı'nı parçalamak Orta Kıta'daki önceliğim, ama şu anda hala önemsiz bir insanım…” Qin Nan analiz etti ve mırıldandı, “İlahi Savaş Ruhu'nun rütbesini geliştirmenin yollarını bulmaya odaklanmam gerekse de, sonra kendi yetiştirilmem…”
Bunu söyledikten sonra Qin Nan açıkça anlamıştı.
İlahi Savaş Ruhu'nun rütbesini yükseltmenin yolunu bulmak için şansına güvenmek zorundaydı ve bu da zamanı geldiğinde gerçekleşecekti.
Bu nedenle şimdilik zamanını xiulian'e ayırması onun için daha iyi olacaktı.
“Kültürden bahsetmişken, orada kültür yaparsam Kültür Salonu'nun sağladığı gizemli alanların oldukça kullanışlı ve faydalı olduğu anlaşılıyor. Ancak, dağın içindeki şey kadar iyi değil kesinlikle…”
Qin Nan aşağı doğru bakarken sol gözü titredi.
Dağın içindeki şey büyük ihtimalle tüm dağı destekleyen bir ejderha damarıydı.
"İkinci katman Savaşçı Atalar Diyarı'nın gücüyle belki de korkmama gerek kalmayacak."
Qin Nan bir an düşündükten sonra tereddüt etmeden hemen dağa doğru koştu.
Bu sırada, Yetiştirme Salonu'ndaki Şeytani Güç Odası'nda...
"Bu adam."
Xuan Yue'nin gözleri aniden küçümsemeyle açıldı: "Dağın içindeki ejderha damarının gerçekten sıradan olduğunu mu düşünüyor? Eğer öyleyse, neden bunun yerine burada uygulama yapayım ki? Humph, bu şey muhtemelen ona bir ders verecektir.”
Bunu söylerken bir kez daha gözlerini kapattı.
...Bu arada dağın içinde...
Qin Nan içeri girer girmez etrafını saran bol miktarda Qi varlığını hissedebiliyordu.
Ayrıca Qi oldukça sıra dışıydı, zira altı farklı irade kaynağı içeriyordu.
"Bu…"
Qin Nan bir anlığına irkildi.
Korkunç bir aurayla önünde duran yüz zhang uzunluğunda devasa ejderhayı görebiliyordu.
Diğer ejderha damarlarından farklı olarak, bu ejderhanın altı ejderha başı vardı ve her biri yanıltıcı bir görünüme sahipti.
"Bu efsanevi Altı Ruhlu Ejderha Damarı olabilir mi?"
Qin Nan hemen düşüncelerini toparladı.
Ejderha damarları Göklerin ve Yerin nadir doğal ürünleriydi ve çeşitli kategorilere ayrılmışlardı.
Bu özel Altı Ruhlu Ejderha Damarı son derece nadir ve değerliydi. Sadece sonsuz bir Qi kaynağına sahip olmakla kalmıyordu, aynı zamanda onu geliştiren yetiştiriciye inanılmaz faydalar sağlayacak olan Altı Ejderhanın İradesini de içeriyordu.
Üstelik Altı Ruhlu Ejderha Damarı maddeleştiğinde, gökyüzüne doğru yükselen ve müthiş güçlere sahip altı ejderhaya dönüşecekti.
Altı Ruhlu Ejderha Damarı henüz olgunlaşmamış olmasına rağmen, gücü son derece korkutucuydu, zira altı ikinci seviye Savaşçı Öncülünün birleşik gücüne eşitti!
"Bir insan?"
O anda altı ejderha kafası gözlerini açarken uyandı.
Vızıldamak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasyMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...