EŞSİZ SAVAŞ RUHU
Pubfuture'a göre reklamlar
"Kıdemli bu kılıcı biliyor mu?"
Qin Nan bilinçaltında sordu, sonra hemen düşüncelerini toparladı.
Burası İnsan Zirvesi!
Cenneti Parçalayan Dövüş Hükümdarının ortaya çıktığı yer!
"Daha önce hiç görmedim." Altı ejderha kafası kılıca baktı ve konuştu: "Üç yüz yıl önce, Cenneti Parçalayan Dövüş Hükümdarı kılıcı geliştirdiğinde, ben hâlâ burada, İnsan Zirvesindeydim, dolayısıyla onu kendi gözlerimle hiç görmemiştim! Ancak kılıcın yaydığı aurayı asla unutmayacağım!”
Bunu söylerken gözleri karmaşık bir bakışla parladı.
Binlerce yıl önce, Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar İnsan Zirvesi'nde sahneye çıktığında, ne kadar muhteşemdi? Ejderha İmparatoru Klanı'nın canavarları bile ona karşı hiçbir şansa sahip değildi.
Ne yazık. Üç yüz yıl önce, Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar bu kılıcı geliştirmek için hayatını feda etti.
"Evlat, Cenneti Parçalayan Hazine'yi duydun mu?"
Bir dakika sonra altı ejderha kafası kendine geldi ve sordu.
“Cenneti Parçalayan Kılıç mı?” Qin Nan'ın gözleri parladı, "Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar arkasında bir şey mi bıraktı?"
"Elbette! Dövüş Tanrısı Alemine ulaşmaya bu kadar yakın olan Cenneti Parçalayan Dövüş Hükümdarı neden ölümünden önce arkasında hiçbir şey bırakmadı? Bununla birlikte, şu anda nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Ancak Cenneti Parçalayan Kılıca sahip olduğunuz için kaderiniz Cenneti Parçalayan Dövüş Hükümdarı ile derinden bağlantılıdır." Altı ejderha kafası ciddi bir ses tonuyla şöyle dedi: "Umarım bir gün Cenneti Parçalayan Hazineyi ele geçirirsiniz ve Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdarın mirasında yaşamaya devam edersiniz..."
"Eğer öyle bir şey varsa, onu kesinlikle bulurum! Endişelenme kıdemli, Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar'ın şanını asla utandırmam!"
Qin Nan tereddüt etmeden sert bir şekilde söyledi.
Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar, Cenneti Parçalayan Kılıcı onun için rafine etmişti. Kendisiyle şahsen tanışmamış olsa da, onun nezaketini asla unutamayacaktı.
"Çok iyi!"
Altı ejderha başı gülümsemeden önce başlarını salladılar ve şöyle dediler, "Gücün onayımı kazandı. Ayrıca, sen Cenneti Parçalayan Savaşçı Hükümdar'ın halefisin. İçeri gir, senin yetiştirmene yardımcı olacağım!"
“Teşekkürler kıdemli!”
Qin Nan, kendisini hemen altı ejderha kafasının merkezine konumlandırırken neşeli bir ifade takındı.
“Ben doğduğumdan beri Göklerin ve Yerin Qi'sinin altı farklı iradesine sahip olan Altı Ruhlu Ejderha Damarıyım. Acele etmeyin ve bu iradeleri anlayın, çünkü bu sizin için son derece faydalı olacaktır...'' Altı ejderha kafası kükredi, vücudundan Qin Nan'ın vücuduna farklı türde ışıltılar yayıldı.
Göklerin ve Yerin Qi'sinin altı farklı iradesi!
"Ne kadar belirsiz!"
Qin Nan'ın vücudu vasiyetleri özümsemeye başladığında ürperdi. İlahi Savaş Tanrısının bedenindeki gücü huzursuz oldu.
Qin Nan tereddüt etmeden bacak bacak üstüne atarak oturdu ve kendini bu sürece kaptırdı.
Bütün dağ ölüm sessizliğine gömüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşsiz Savaş Ruhu 5
FantasyMerhaba Canlarım Eşsiz Savaş Ruhu 5 seridirsir Wattpad erişim engeli yüzünden baştan başlarsam çok sorun cikicak ki o kadar vaktimde yok burdan devam edicem ama herkes biribine yaysinki durumdan haberdar olabilsin Canglan Kıtasında bir kural vardı:...