C827 - Bir Kargaşa Patlaması

45 7 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'ın reklamları

...Bu arada, gizemli ormandaki gizemli dojoda...

Yaşlı beyaz saçlı adam Qin Nan'ın sözlerini hatırladı ve hafif bir gülümseme takındı, "Fena değil, bu çocuk şimdi onun yüzeye çıkmasının zamanı olmadığını biliyor. Şimdilik düşük profilli kalmayı seçti. İyi yapmış, beni bir sürü dertten kurtardı."

Yaşlı beyaz saçlı adam kendi kendine mırıldandıktan sonra uzun bir süre sessiz kaldı.

Aniden, aurası aniden zayıflarken, figürü titredi.

"Yaşlanıyorum…"

Yaşlı beyaz saçlı adam iç çekti ve kafasını kaldırıp yarığa baktı, aniden aklına bir düşünce geldi, "Büyük Birader, burada ilginç ve nadir bir tane buldum. Ben bile onun kaderine göz atmayı başaramadım. İşte davanın tüm süreci."

Yaşlı, beyaz saçlı adam parmağını şıklattı ve yarığa büyülü bir ışık noktası fırlattı.

Bir an sonra buz gibi bir ses, otoriter bir aurayla birlikte duyuldu.

"Hımm, ben onu göz hapsinde tutacağım."

Ses...

Bir ve tek olan Allah'a aitti!

……

……

Touring Dojo'da...

Kalabalık, Qin Nan'ın sıralaması sürekli olarak düşerken, göğsündeki sayının hızla değiştiğini görebiliyordu.

Yüzüncü!

Yedi yüzüncü!

Binlerce!

İki bininci!

Sayı nihayet iki bin bire ulaştığında durdu ve sessizce havada süzüldü.

Bu durum karşısında kalabalık tam bir şaşkınlık yaşadı.

Az önce 'bir' oldu!

Bir anda nasıl oldu da ikibinbir oldu!

Az önce ne oldu?

Monarch Sıralaması hata mı yaptı?

Ama daha önce böyle bir şey hiç yaşanmamıştı!

Her yer büyük bir sessizliğe gömülmüştü. Hatta yere düşen bir iğnenin sesi bile duyulabiliyordu, herkes nefesini tutuyordu.

"Bu…"

Gizemli siyah cübbeli yetiştiricinin yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

Peki bu nasıl mümkün oldu?

Sonucu bu olmamalıydı.

"Oh, yani benim için iki bin birinci." Qin Nan sanki bir yükten kurtulmuş gibi gülümsedi, "Bir numara o an beni çok korkuttu."

Haklıydı!

Bu sonunda Qin Nan'ın tercihi oldu.

İlk mi? Kim ilk olmak istemez ki?

Aynı şey Qin Nan için de geçerliydi.

Ama henüz oraya varamamıştı.

Dövüş Ruhu olsun, yeteneği olsun, ilk beş yüz veya bin arasına bile giremeyecek kadar zayıftı, birinci sıraya girmek ise hiç mümkün değildi.

Monarch Sıralaması yeteneklerine büyük umutlar bağlamış olsa da, Qin Nan aptal değildi. Şu anda Orta Kıta'da sadece küçük bir karakterdi ve hala büyük bir fırtınadan sağ çıkamıyordu. Bu nedenle, ona istenmeyen sorunlar getirecek işe yaramaz bir sıralamayla çok fazla dikkat çekmesi gereksizdi.

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin