C811 - Savaşın İlahi Tanrısının Yeri

53 13 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'ın reklamları

"Burada hiçbir şey yok."

Qin Nan orijinal yerine geri döndü. Bunu beklemesine rağmen gözleri hala hayal kırıklığıyla doluydu.

Bu arada Xuan Yue iki tazı ve bir fareye doğru tamamen çılgına dönmüştü. Bu üç pislik, sözleriyle çok gaddarca konuşuyorlardı ve onun bastırılması ve yetiştirilmesinin onlar üzerinde hiçbir etkisi olmadı!

Öfkesi henüz dağılmamış olan Xuan Yue içi boş bir kahkaha attı: "İşe yaramaz şeyleri düşünmeyi bırakın, herhangi bir hazine olsa bile büyük olasılıkla götürüldüler. Bir ay içinde Hükümdar Sıralama Denemesine katılacağımız için zamanınızı uygulamanızı geliştirmek için kullanmalısınız!"

"Monarch Sıralama Denemesi mi?"

Qin Nan irkildi.

"Bu doğru. Orta Kıtanın İki Yıldızlı ve Üç Yıldızlı Grupları yılda yalnızca bir kez yeni müritleri işe alıyordu. Bu nedenle, eğer yeni üyeler Monarch Burç Yarışması'nda rekabet etme şansı için Monarch Sıralamasına girmeyi planlıyorsa, denemeye katılmalıyız." Xuan Yue ekledi.

"Anlıyorum…"

Qin Nan başını salladı.

"Ben xiulian uygulamaya gidiyorum!"

Qin Nan'a bakmadan, kelimeleri ağzından kaçırdı ve gitti.

Monarch Sıralama Denemesi'nde iyi bir sıralama elde etmeyi amaçlıyordu!

Daha yüksek bir sıralama daha büyük avantajlar anlamına gelecektir.

Qin Nan etrafına baktı ve iki Göksel Şans Tazısı, Göksel Şans Faresi ve Mu Mu'nun İnsan Zirvesi'nin etrafında aramaya başladığını veya uygulama yapacakları bir yer bulduklarını gördü.

Qin Nan derin bir nefes aldı ve daha fazla düşünmeden ormanın derinliklerindeki büyük bir kayaya gitti ve gözleri kapalı olarak kayanın tepesine oturdu. Bir süre sonra derin bir nefes alıp gözlerini açtı.

Ejderha İmparatoru Klanına yaptığı bu gezi onun çok şey öğrenmesine olanak tanımıştı.

Birinci sınıf Tian rütbeli bir Dövüş Ruhu Orta Kıta'da pek önemli bir şey değildi.

Ejderha İmparatoru Klanı örneğinde, yalnızca bir işe alım denemesinde dördüncü sınıf Tian dereceli Dövüş Ruhlarına eşdeğer soylara sahip Xuan Yue ve Bai Yang ile karşılaşmayı başardı; diğer ikinci sınıf Tian derecelilerden bahsetmeye bile gerek yok. ve birinci sınıf Tian dereceli canavarlar.

Eğer Ejderha İmparatoru Klanı'nın şu anki öğrencilerini de buna dahil etseydi, kaç tane dahi bulurdu?

Üstelik bu sadece Ejderha İmparatoru Klanındaydı. Hâlâ birkaç düzine İki Yıldızlı Grup ve yüzlerce Üç Yıldızlı Grup vardı. Eğer bunların hepsi toplanırsa, kaç tane Tian Seviye Dövüş Ruhu bulabilirdi?

Toplam hayal edilemez olurdu!

“Şefin tersini vermek beni Ejderha İmparatoru Klanının içsel bir müridi yaptı. Orta Kıta'da henüz yapacak pek bir şeyim yok. Şimdilik önceliğim…”

Qin Nan cesaretinin kırıldığına dair hiçbir belirti göstermedi. Bunun yerine gözleri heyecanla parlıyordu.

Her ne kadar Dövüş Ruhu'nun rütbesi hala çok zayıf olsa da bu sadece başlangıçtı!

Birinci sınıf Tian seviyeli İlahi Savaş Ruhu hala seviye atlayabilir!

“Önceden, İlahi Savaş Ruhu hala Huang sıralamasındayken, rütbesini yükseltmek için haplara ihtiyaç duyuyordu ve Di sıralamasına ulaştığında bunlar Birincil Taşlara dönüşüyordu! Artık Tian dereceli olduğuna göre, rütbe yükselmesi için ne gerekebilir ki?"

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin