C830 - Beş Bin Hükümdar Kristali

95 12 6
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'ın reklamları

"Ödüller mi?"

Qin Nan elini uzattı ve tereddüt etmeden saklama çantasını açtı.

Yanılmıyorsam, başlangıçta ödülü almaya hak kazanmamıştı ama Hükümdar Elçisi bir şeyler öğrendikten sonra kuralları değiştirmeye karar vermişti.

Ancak, herkesin şaşkınlığına rağmen, saklama çantasını açar açmaz gökyüzüne parlak bir ışık yayıldı ve ortalığı hafif bir hükümdar kelebeğinin havası sardı.

"Ha?"

"Neler oluyor?"

"Qin Nan'ın saklama çantasının içinde ne var?"

O anda herkesin bakışları Qin Nan'ın saklama çantasındaki ani parıltıya çevrildi.

Aynı şey Cui Lixu, Xuan Yue, Mu Mu ve Jiang Bilan için de geçerliydi.

Saklama çantasının içinde, her biri bir avuç büyüklüğünde olan beşgen biçimli kristallerden oluşan bir yığın vardı ve bunlar, gizemli bir şekilde sıvı gibi akan parlak bir ışıkla çevrelenmişti; bu, hükümdar aurasının kaynağıydı.

Toplamda beş bin kristal vardı!

"Bunlar ne?"

Qin Nan şaşkın bir ifade takındı. Sol gözüyle bir göz attıktan sonra, bu kristallerin eğer onları arıtırsa, Birincil Taşlardan daha büyük olan yetiştirilmesine muazzam faydalar sağlayacağı ortaya çıktı. Özellikle hükümdar aurası, Savaş Hükümdarı Alemini kavramasını sağlayacaktı.

Bu arada, görüntü kalabalığın gözünde büyük bir patlamaya neden oldu.

Her yer bir anda patladı!

"Aman Tanrım! Rüya mı görüyorum? Bunlar beş bin Monarch Kristali! Beş lanet olası bin Monarch Kristali!"

“Aman Tanrım, beş bin Hükümdar Kristali! Qin Nan rütbesiyle bu kadar çok Hükümdar Kristali nasıl alabilir?”

"Çılgınlık! Bu çılgınlık!"

Herkes inanmazlıkla doldu.

Monarch Kristalleri, adından da anlaşılacağı gibi, saf ve müthiş bir güç ve bir hükümdar aurası ipucu içeren doğal olarak oluşmuş Savaşçı Monarch Kristalleriydi. Yetiştiriciler için inanılmaz derecede faydalıydılar, bu nedenle Birincil Taşlar, Savaşçı İmparator Hapları vb. gibi Orta Kıta'nın para birimi olarak görülüyordu.

Normalde, Monarch Kristalleri Monarch Sanatları, Dövüş Sanatları veya hazine haritaları, göksel otlar vb. gibi şeylerin ticaretinde kullanılırdı.

Ancak...

Orta Kıta'da beş bin Monarch Kristali kesinlikle bir servet olarak kabul ediliyordu!

Bir Monarch Sanatı yaklaşık iki yüz Monarch Kristali'ne mal olurken, sıradan bir Monarch Silahı yaklaşık bin ila üç bin Monarch Kristali'ne mal olur!

"Monarch Crystals, ha? Kullanışlı bir şey gibi görünüyor. Belki de İlahi Savaş Ruhumu yükseltmenin anahtarıdır."

Qin Nan kalabalığın tepkisini gördükten sonra bunun nasıl kullanılacağını tahmin edebildi ve bu durum onu neşelendirdi ve hemen Hükümdar Kristallerini kaldırdı.

“Beş bin Hükümdar Kristali! Beş bin Hükümdar Kristali! HAHAHA, bu da depolama çantamdan daha fazla Hükümdar Kristali alacağım anlamına geliyor!” O anda, yüksek sesli kahkahalar duyuldu, ki bu Xuan Yue idi!

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin