C820 - Deneme Başlıyor

48 12 0
                                    

EŞSİZ SAVAŞ RUHU

Pubfuture'ın reklamları

Ortam bir anda aydınlandı.

"Bu Büyücü Qian Qian! Güçlü bir Savaş Hükümdarı tarafından avlandıktan sonra kaçmayı başardığı ve hatta İki Yıldızlı Grup Gökyüzü Bulutu Tarikatı'na üç kez zarar görmeden sızdığı söyleniyor!"

"Dövüş Krallarının bile onun tuzaklarına düştüğünü duydum!"

“Bilge Chen Zilai! Bilge Chen Zilai! Güney Kıtası'ndaki bir köyde doğdu. Kaderini değiştirmeyi ve beşinci sınıf Tian rütbeli bir Savaş Ruhu edinmeyi başardı! Bir keresinde yarıkta oturup on gün boyunca kutsal yazıtlar okudu ve şeytanlaştırılmış bir Savaş Hükümdarına ciddi hasar verdi! Çok etkileyici!”

"Shi Qingfan! Bu Shi Qingfan!"

"Söylentilere göre, birkaç bin yıl önce yaşamış güçlü bir Savaş Hükümdarının reenkarnasyonuymuş, bir Savaş Hükümdarı olma şansı en yüksek olan korkunç bir dahiymiş!

"Gerçekten geldi! İnanılmaz!"

“……”

Kalabalık tamamen dağılmıştı.

Aynı şey Cui Lixu, Xuan Yue, Bai Xingyang ve Guan Hu gibi dahiler için de geçerliydi.

İşte bu yüzden onların, hatta bütün Orta Kıta'nın efsaneleri ve yetenekleri gönüllerde silinmez bir iz bıraktı!

"Ne kadar güçlü!"

Qin Nan onları görünce gözleri şaşkınlıkla doldu.

Orada sadece klonları olmasına rağmen, auraları muhteşemdi. Qin Nan, onların yetiştirilmelerinin Savaş Hükümdarı Alemine ulaşmaya son derece yakın olduğunu kolayca söyleyebilirdi!

Özellikle Shi Qingfan.

Yasalara Aykırı Savaşçı Atalar Diyarı'nı aşmış olması oldukça olasıydı.

"Hepiniz burada olduğunuza göre bir şeyler söyleyin."

Hükümdar Elçisi daha önce olduğu gibi aynı tonda konuştu.

"Tüm yetiştiricilere, deneme başlamak üzere. Denemede hepinize en iyisini diliyorum ve iyi bir sıralama elde etmenizi diliyorum." Büyücü Qian Qian gözlerini kırpıştırdı ve şöyle dedi, "Tatmin edici sonuçlar elde edemeseniz bile, çok fazla hayal kırıklığına uğramayın. Hayat sayısız fırsatlarla doludur."

“Kasap bıçağını bırak ve anında bir Buda ol. Bu sadece nezaket ve kötülükten bahsetmiyor, aynı zamanda yetiştirme yolunu da anlatıyor. Kalbindeki inatçı arzuları bırak ve gökyüzüne bak. Kendini özgür bulacaksın. Amitabha!”

Chen Zilai öğüt verirken kollarını açtı ve tekrar ellerini birleştirdi.

Shi Qingfan, derin bakışlı gözleriyle kalabalığı tararken sessizliğini korudu.

"Bu kadar."

Monarch Elçisi elini salladı. Kalabalık tepki veremeden önce, gökyüzündeki üç oluşum dağıldı ve üç figür ortadan kayboldu.

Dojo sessizliğini korudu.

Ancak kalabalık artık sakinliğini koruyamıyordu. İnanılmaz derecede coşkuluydular.

“Monarch Sıralamasında ilk üç! Ulaşmayı hayal ettiğim pozisyon bu! Bir gün, Monarch Sıralamasında ben de ilk üç olacağım!” Cui Lixu yumruklarını sıktı ve gözleri tutkulu bir ifade sergiledi.

"Monarch Sıralama Denemesi şimdi başlıyor." Monarch Elçisi kalabalığa baktı ve sakin bir şekilde şöyle dedi, "Tüm katılımcılar bacaklarını çaprazlayarak oturmalı. Monarch Sıralamasının ruhu yakında burada olacak. Lütfen sabırla bekleyin ve sessiz kalın."

Eşsiz Savaş Ruhu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin